Soru 13t direnc sonrası çekim gücü sorunu

baran452428

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
91
Mesajlar
1.433
Çözümler
1
Tepkime puanı
524
Puanları
128
Arkadaşlar 12t pro bir cihaz aldım ve aldıktan sonra farkettimki 13t çekmiyor 4.5g testi yapiyorum 8 mbit 13t alıyor 100 mbit 12t pro alıyor simkartlari değiştirdik sonuç yine aynı kapalı alanlarda çekiyor gösteriyor ama çekmiyor 13t bunu yeni cihaz alınca farkettim böyle bir sorun yaşayan varmı direnc le alakalimidir sizce
 

baran452428

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
91
Mesajlar
1.433
Çözümler
1
Tepkime puanı
524
Puanları
128

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2024-11-09-16-02-17-534_com.miui.cit.jpg
    Screenshot_2024-11-09-16-02-17-534_com.miui.cit.jpg
    967,4 KB · Görüntüleme: 22
Son düzenleme:

baran452428

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
91
Mesajlar
1.433
Çözümler
1
Tepkime puanı
524
Puanları
128
dirençle alakalıdır. Normalde dirençten sonra hiç bir düşüş olmaması gerekiyor.
Hocam mevzu direnc değilmiş Signal gurudan band 20 seçmiştim fastboot ile sıfırlaama yapıp yazılım kurmama rağmen bans 20 ayarı sabit kalmış cihaz sadece band 20 ye baglaniyormus Signal guru ayarlarını sifirlayinca düzeldi demekki formatlasakda band ayarları hafızada kalıyormuş
 
Üst Alt