mağduriyet

  1. Sadettin Arslan

    Yardım Mi note 10 lite ahize sorunu

    İnternetten telefon aldım mi note 10 lite telefonu 1 hafta boyunca kullandım ama ahizenin plastiği kırıkmış hiç farketmedim içinde ise öyle bi toz var ki sanki önceden kullanılmış gibi 15 gün içinde iade seçeneği vardı yazdım sorunu gönderdim bu sorunu garanti karşılarmı genellikle kullanıcıya...
  2. ardaxiaomi

    Soru Mi Yüksek seviye değişim yapar mı?

    Cihazımı 4 temmuzda n11 sitesinde techpazar firmasından sipariş verdim 5 temmuzda akşam saatlerinde kargodan aldım. Telefonda herhangi bir sıkıntı yoktu ama telefonu açınca ekranın sağ üst köşesinde kararma olduğunu fark ettim. 6 temmuz’da kvk servise verdim ve değişim istedim. Bugün 18 temmuz...
  3. F

    Çözüldü cepport - 20 işgününde teslim edilemeyen cihaz

    -sorunu cepport ile çözdük, para iadesi konusunda anlaştık, teşekkürler
  4. engtr

    Yardım Delta Servis'in Sorun Çözme Şekli (mi5s Plus)

    mi 5s plus marka ürünleri kullanan arkadaşların bileceği üzerine bu telefonların bazılarında kronik olarak ekranın esneme-oynama, hafif baskıda ses gelme sorunu var. Kullanmış olduğum üründe de bu sorunun mevcut olması üzerine çözümü servise gödermekte buldum. Servis, yaklaşık 20 gün sonra ekte...
Üst Alt