Sitemiz ve cepport işbirliği ile satılıyor hocam cihazlar. Garantör derken tam anlayamadım ama süreci anlatmaya çalışayım, umarım açıklayabilirim
Eğer ki cihazınızı ilk açtığınızda donanımsal bir problem var ise anında iade edebilirsiniz ve ücret iadesi ya da değişim isteyebilirsiniz. İlerleyen dönemlerde cihazlarınızda meydana gelebilecek sorunlarda yetkili servis Delta'dır. Kullanıcı hatası olmayan arızalar ücretsiz bir şekilde onarılır/değiştirilir. Kullanıcı hatası ise arıza ücreti karşılığında giderilir. Bildiğiniz üzere ülkemizde bu süreçler firmaların ellerinde olmayan nedenlerden dolayı oldukça uzayabiliyor, bizler ise bu süreçleri kısaltmaya çalışıyoruz. Örneğin cihazı elinize aldınız ancak açılırken sorun yaşadınız ve iade etmek istemiyorsunuz. Bizler uzaktan bağlanarak eğer yazılımla düzeltilebilecek bir sorun ise gideriyoruz ve cihazınızı vakit kaybetmeden kullanıyorsunuz. Ya da cihazınızı kullanırken bir sorun yaşadınız ama garantiye göndermeniz halinde bir süre cihazsız kalmayı göze alamıyorsunuz. Yine bizler bu aşamada devreye girerek sorunu gidermeye çalışıyoruz. Veya cihazda bir sorun var ama firmaya ulaşamadınız ya da tatmin edici bir yanıt alamadınız. Sorunu bize ileterek anında cevap alabilir ya da sorununuz için çözüm bulabilirsiniz. Gibi örnekleri çoğaltmak mümkün