Mı note kullanıcısının son içeriği

  1. Mı note

    Yardım Şarj sorunu

    Aynen sıfırla ma yapınca gayet iyi pil ömrü oyun oynamassan 7ila 8 saat ekran süresi veriyor
  2. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Aynen sana katılıyorum yüz tanıma neden gelmiyor anlamış değilim parmak izi zaten efsane ama yinede olsa fena olmaz bide 4g de hücre bekle me şarjı sömürüyor neden acaba çözüm varmi
  3. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Bende dayanamadım yükledim baya hoşuma gitti açıkçası güncelleme
  4. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Anladım hocam birde batarya ömrü nasıl acaba onu söyler misiniz
  5. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Bu pie güncelleme si globale geldi yapan arkadaşlar nasıl bilgi verirse sevinirim
  6. Mı note

    Satış Mi note 3 64/6

    En kısa zamanda
  7. Mı note

    Satış Mi note 3 64/6

    Sıkıntı yok garantisi hala devam etmekte Mart 2020 ye kadar
  8. Mı note

    Tema Koyu tema.

    İkonları kendin kişiselleştirme yapabilirsin hocam istersen bı tane black tema indir ikonları ayarla
  9. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Ayarlara gir kameranın oradan değişiyor yani kapatılıyor bişey yazamassin
  10. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Anladım ben global de yım bekliyoruz bakalım ne zaman düşecek
  11. Mı note

    İnceleme Xiaomi mi note 3

    Arkadaşlar pie güncelleme si ne oldu acaba bilgisi olan var mı
  12. Mı note

    Haber Android 9 Pie güncellemesi

    Pubg oynayıp şarj sıkıntısı çekmeyen yoktur herhalde nalet oyun
  13. Mı note

    Soru mı not 3 guncelleme pie güncelleme si

    Harbiden kardeş bu konu hakkında bilgisi olan var mı ya
  14. Mı note

    Güncelleme Mi Note 3 (jason) [MIUI10] [v10.2.2.0 OCHMIXM] Global Stabil Güncellemesi

    Güncelle me den sonra telefon bekleme de daha fazla pil tüketiyor ekrandan çok daha fazla bir çözümü var mı acaba
Üst Alt