Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Namütenahi Bilişime ulaşabildim geri dönücez dediler. Aradıklarında sadece ithalatçı firma olduklarını faturadaki firmanın muhatabım olacağı söylendi. Teknoteks firmasını aradım ilk baş çıkan kişiye sorunumu anlattığımda xiomia yetkili servise gönderin dedi, ithalatçı garantili ürün satmışsınız...
Çok teşekkür ederim, bende herhangi bir servis bilgisi de yok. İlgili yerlere şikayetimi yazdım. Tüketici hakem heyetine de başvuracağım. Alalı 1 buçuk ay oldu gerçekten inanılmaz.
Merhaba, yeni satın aldığım mi smart band 5 akıllı bilekliğimin ekranı kapandı açılmıyor. En son havuza girdim. Sonra çantamda kaldı ve sarjı bitmiş bir şekilde buldum. Ekran yoktu. Sarj ettim titreşim uyarıları vardı başlarda ve telefona bağlıydı sarj alıyordu. Şuan telefona da bağlanmıyor...