Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
zorla para iadesi yaptılar sonunda ben 1 e1 yada ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme
hakkımı kullanmak istiyordum. Simdide tüketici hakem heyetine gidip maddi zararımı karşılamalarını yada misli ile degisim hakkımı kullanmamı saglıyacagım.
3 ay filanda bunla...
telefonumu ben 1 e 1 yada ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme hakkımı kullanarak degistirme isteginde bulundum
ama neden bana illa para iadesi şeklinde zorla para iadesi yapmaya çalısıyorsunuz?
farketmez garantisi olsun yeter benim icin elbet para iadesi yada degisimi alabiliyorum. kullanıcı hatası demeleri icin benim bir sekilde bozmam lazım. ama pek aktif kullanmadan bozulan cihazlar bozuldu.
cihazı cizerek geri gönderme ve servis cihazda yaptıgı islemleri tam olarak yazmıyor
redmi6...
servis numarası: 454005 zaten serviste cizildigi icin tutanak tutturarak geri yolladım arama yapılmasını bekliyorum. İncelenip tekrar geri dönüs yapılcakmıs.
garantisiz ürün ben almam ve tavsiyede etmiyorum. Simdiye kadar kullandıgım s3 mini var yedek telefon 10 senedir kullanıyorum resmen 2. aldıgım cihazlar hep böyle garanti servis yollarında para iadesi bekleyerek haklı bulundum. s3 mini dahil hic bir cihaza müdahale etmedim s3 te kullanıma baglı...
bende eskiden trende leptop adaptörünü bozmustum. her gördügüm pirize yada usb ye takmıyorum artık. 80 tl sıfırdı ben icini acıp yüksek akımdan eriyen lehimi geri lehimlemistim. sorun büyük ihtimal akım cok gelip senin telefonundaki usb güç devre yolunu yakmıstır. sorun basit ama çözümü icin...
delta servisin işlem yapıp incelemesini bekliyorum artık bakalım son durumu yine yazarım. bu arada para iadesi yerine cihazın 1 e 1 degismesine yada üst modelle degismesini isticem gibi duruyor. para iadesi alıp aynı cihazı o parayla geri alamam bile dolar kuru cok degismiş
aynen simdi ugraş dur
cihazı cizerek geri gönderme ve servis cihazda yaptıgı islemleri tam olarak yazmıyor
konu actım delte forumdada artık sıkıldım ilk aradıgımda adam biz cizmedik diyor tam sorumsuz bunlar cihaz onlara ilk ulaştıgında genel görünüm iyi dire fiziksel durumu belirtiyolar ama...
cihazı cizerek geri gönderme ve servis cihazda yaptıgı islemleri tam olarak yazmıyor
delta servise gitti hala cihazı iade edemedim yada degisimini saglayamadım üstüne üstlük cizerek yolladılar. Delta servis garantili bir cihazınız varsa lütfen sizde göndermeden önce durum tutanagı tutturun...
tüketici haklarıla filan ugrasırım sanırım öyle bisi olursa 3 5 ayda iadesini almıstım daha önce firmalar neden bu kadar garip anlayamıyorum türkiyede. daha önceki cihazım sony z3 ü yaklasık 2 seneye yakın kullandım garantisi bitmeye yakın cihazın bataryası siserek kapak attı daha sonrada...
trendyoldan iade istegi gectim cihaz zaten ciziksiz. nota yazdım acılmıyor degişimini istiyorum diye yarın bi halledeyim. daha önce basına gelen kimse olmadımı? cihazı pek zorlamıyorum hatta kullanmıyorum bile sarjı 3 gün gidiyordu.
telefonla oyun oynarken birden takıldı ve daha sonra ekran karardı ve hic bir şeye tepki vermiyor güc tusu hard reset dahil herseyi denedim. sarja takıncada yanan beyaz ısık yanmıyor. sadece bilgisayara baglayınca qualcom baglantısını görüyor. cihazı alalı 2 hafta oldu garantiyemi vermeliyim...