Delta Servis 1 kullanıcısının son içeriği

  1. Delta Servis 1

    Yardım a2 lite Dokunmatik Problemi

    Merhaba, Gerekli kontrolleri sağladığımızda cihazınıza 09/06/2020 tarihinde yapılan incelemelerde iç ekranının kırık olduğu ve bir defalığına mahsus müşteri memnuniyeti adına ekran değişiminin yapıldığı görüntülenmektedir. Bunun yanı sıra fatura tarihi incelendiğinde de cihazın garantisinin...
  2. Delta Servis 1

    Soru Garanti firmaları

    Merhaba, Bursa 'da bölge servisi noktamız bulunmamaktadır. Cihazınızın garantisi firmamıza ait ise sizlere destek sağlamaktan memnuniyet duyarız. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve cihazınızın IMEI numarasını özel mesaj yolu ile iletebilirsiniz. Saygılarımızla.
  3. Delta Servis 1

    Çözüldü Bootlader kilidini açılmış telefon Garanti kapsamından çıkıyormuş doğru mu?

    Merhaba, Cihazınızın garanti durumunu link üzerinden IMEI numarası ile kontrol edebilirsiniz. Bootloader kilidini açmadan mutlaka garanti durumunu kontrol etmenizi öneririz. Garantimiz dahilinde olan cihazların kullanıcıları tarafından rahatlıkla kullanılmasına önem vermekteyiz. Tarafınızdan...
  4. Delta Servis 1

    Yardım Aldatmacalı Garanti Belgesi / Mi S5 Max

    Merhaba, Ürünlere konulan garanti belgeleri satıcı veya ithalatçı firmalar tarafından kutu içeriğine eklenmektedir. Firma olarak yaşadığınız veya yaşayacağınız sorunlar ile alakalı tarafınıza teknik destek sağlamaktan memnuniyet duyarız.
  5. Delta Servis 1

    Yardım Telefonumda sıkıntı olduğu için garantiye verdim ama....

    Merhaba, Tarafınıza destek olabilmek, cihaz bilgilerini ve kişisel bilgilerinizi almak için özel mesaj yolu iletişime geçiyoruz. Servis kaydı oluşturuldu ise bilgileriniz sistemlerimize eklenecektir.
  6. Delta Servis 1

    Yardım Redmi Note 7 Ekran Yanığı Ve Delta Servis Süreci

    Merhaba, Gerekli kontrolleri sağladığımızda cihazın darbeye/baskıya maruz kaldığı kasasının yamuk olduğu ve ekranın yamukluk kaynaklı zarar gördüğü tespit edilmiştir. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazın kullanım kaynaklı zarar görmesi durumunda cihaz garanti dışı...
  7. Delta Servis 1

    Yardım Mi9t çerçevede sorun

    Merhaba, Ürünün garantisinin farkı bir firmaya ait olduğunu düşünüyoruz. Sizler de tahmin edersiniz ki başka bir firma adına sizlere bilgi verecek olmamız doğru olmayacaktır. Net bilgiye ulaşabilmek için ürünün satıcısı ve garanti firmasından destek alınız. Saygılarımızla.
  8. Delta Servis 1

    Yardım Mi9t çerçevede sorun

    Merhaba, Ürünün garantisi firmamıza ait ise ve kullanım kaynaklı ürün zarar görmedi ise garanti dahilinde işlem yapılabilmektedir. Fakat bu gibi durumlarda net bilgi verilmesi sağlıklı değildir. Dilerseniz IMEI numarasını özel mesaj yolu ile bizlerle paylaşabilirsiniz.
  9. Delta Servis 1

    Çözüldü Delta Servis Redmi Note 7 Ghost Screen (Hayalet Ekran) sorunu

    Merhaba, Değerli düşünceleriniz için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.
  10. Delta Servis 1

    Çözüldü Delta Servis Redmi Note 7 Ghost Screen (Hayalet Ekran) sorunu

    Merhaba, Yapılan hata için özür dileriz. İlgili birim yetkililerimiz sizler ile görüşme sağlamış ve çözüm sürecimiz başlatılmıştır.
  11. Delta Servis 1

    Yardım Mi vacuum cleaner mob pro "cihazı yere koyun" uyarısı

    Merhaba, Daha öncede iletildiği gibi robotlarda yaşanılan sorunların çoğu uygulama ,wifi kaynaklı olabilmektedir. Ürünlerin sensör bölümlerinin ortalamada ayda 1 şekilde kuru ve temiz bir bez ile temizlenmesi sağlıklı bir kullanım sunmaktadır. Eğer bu işlemi zaten yapıyorsanız mutlaka ürünü...
  12. Delta Servis 1

    Çözüldü Delta Servis Onarım Ücreti Alacak Mı?

    Merhaba, yapılacak işlem ile alakalı özel mesajdan sizlere bilgilendirme sağlanmıştır. Üründe kullanım kaynaklı bir hata olmadığından garanti dahilinde onarım işlemi yapılmaktadır. Saygılarımızla.
  13. Delta Servis 1

    Çözüldü Garanti konusunda yardımınıza ihtiyacım var

    Merhaba, Cihaz onarımının yapılıp tarafınıza yönlendirileceği bilgisi aktarılmıştı. Tekrar belirtmek gerekirse; ürünün kullanım kaynaklı kamera lensinin kırık olması ve kullanım kaynaklı zarar görmesi nedeni ile iade prosedürüne uygun değildir. Bu neden ile onarımı sağlanıp tarafınıza çıkışı...
  14. Delta Servis 1

    Çözüldü Garanti konusunda yardımınıza ihtiyacım var

    Merhaba, Konuyu birde firmamız tarafından anlatılması gerektiğinin uygun olduğunu düşünüyoruz. İki servis süreci ve servis hakkında ki bütün bilgilendirmeler kullanıcımıza tarafımdan sağlanmıştır. İlk servis işleminde cihaz servis noktasına ekran sorunu ve batarya değerleri ile...
  15. Delta Servis 1

    Yardım Delta Servis - ölü piksel hatasını garanti kapsamında değerlendirmiyor

    Merhaba, Bir çok konu içeriğinde kontrol ettiğiniz ve etmeye devam edeceğiniz üzere ürünün kullanım kaynaklı zarar görmemesi durumunda belirtmiş olduğunuz ekran şikayeti ( ölü piksel ) konusunda cihaz onarımları garanti dahilinde yapılmaktadır. Cihazın bir bütün olduğunu düşünürseniz kasada...
Üst Alt