Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba,
Gerekli kontrolleri sağladığımızda cihazınıza 09/06/2020 tarihinde yapılan incelemelerde iç ekranının kırık olduğu ve bir defalığına mahsus müşteri memnuniyeti adına ekran değişiminin yapıldığı görüntülenmektedir. Bunun yanı sıra fatura tarihi incelendiğinde de cihazın garantisinin...
Merhaba,
Bursa 'da bölge servisi noktamız bulunmamaktadır. Cihazınızın garantisi firmamıza ait ise sizlere destek sağlamaktan memnuniyet duyarız. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve cihazınızın IMEI numarasını özel mesaj yolu ile iletebilirsiniz.
Saygılarımızla.
Merhaba,
Cihazınızın garanti durumunu link üzerinden IMEI numarası ile kontrol edebilirsiniz. Bootloader kilidini açmadan mutlaka garanti durumunu kontrol etmenizi öneririz.
Garantimiz dahilinde olan cihazların kullanıcıları tarafından rahatlıkla kullanılmasına önem vermekteyiz. Tarafınızdan...
Merhaba,
Ürünlere konulan garanti belgeleri satıcı veya ithalatçı firmalar tarafından kutu içeriğine eklenmektedir. Firma olarak yaşadığınız veya yaşayacağınız sorunlar ile alakalı tarafınıza teknik destek sağlamaktan memnuniyet duyarız.
Merhaba,
Tarafınıza destek olabilmek, cihaz bilgilerini ve kişisel bilgilerinizi almak için özel mesaj yolu iletişime geçiyoruz. Servis kaydı oluşturuldu ise bilgileriniz sistemlerimize eklenecektir.
Merhaba,
Gerekli kontrolleri sağladığımızda cihazın darbeye/baskıya maruz kaldığı kasasının yamuk olduğu ve ekranın yamukluk kaynaklı zarar gördüğü tespit edilmiştir. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazın kullanım kaynaklı zarar görmesi durumunda cihaz garanti dışı...
Merhaba,
Ürünün garantisinin farkı bir firmaya ait olduğunu düşünüyoruz. Sizler de tahmin edersiniz ki başka bir firma adına sizlere bilgi verecek olmamız doğru olmayacaktır. Net bilgiye ulaşabilmek için ürünün satıcısı ve garanti firmasından destek alınız.
Saygılarımızla.
Merhaba,
Ürünün garantisi firmamıza ait ise ve kullanım kaynaklı ürün zarar görmedi ise garanti dahilinde işlem yapılabilmektedir. Fakat bu gibi durumlarda net bilgi verilmesi sağlıklı değildir. Dilerseniz IMEI numarasını özel mesaj yolu ile bizlerle paylaşabilirsiniz.
Merhaba,
Daha öncede iletildiği gibi robotlarda yaşanılan sorunların çoğu uygulama ,wifi kaynaklı olabilmektedir. Ürünlerin sensör bölümlerinin ortalamada ayda 1 şekilde kuru ve temiz bir bez ile temizlenmesi sağlıklı bir kullanım sunmaktadır. Eğer bu işlemi zaten yapıyorsanız mutlaka ürünü...
Merhaba, yapılacak işlem ile alakalı özel mesajdan sizlere bilgilendirme sağlanmıştır. Üründe kullanım kaynaklı bir hata olmadığından garanti dahilinde onarım işlemi yapılmaktadır.
Saygılarımızla.
Merhaba,
Cihaz onarımının yapılıp tarafınıza yönlendirileceği bilgisi aktarılmıştı. Tekrar belirtmek gerekirse; ürünün kullanım kaynaklı kamera lensinin kırık olması ve kullanım kaynaklı zarar görmesi nedeni ile iade prosedürüne uygun değildir. Bu neden ile onarımı sağlanıp tarafınıza çıkışı...
Merhaba,
Konuyu birde firmamız tarafından anlatılması gerektiğinin uygun olduğunu düşünüyoruz. İki servis süreci ve servis hakkında ki bütün bilgilendirmeler kullanıcımıza tarafımdan sağlanmıştır.
İlk servis işleminde cihaz servis noktasına ekran sorunu ve batarya değerleri ile...
Merhaba,
Bir çok konu içeriğinde kontrol ettiğiniz ve etmeye devam edeceğiniz üzere ürünün kullanım kaynaklı zarar görmemesi durumunda belirtmiş olduğunuz ekran şikayeti ( ölü piksel ) konusunda cihaz onarımları garanti dahilinde yapılmaktadır. Cihazın bir bütün olduğunu düşünürseniz kasada...