Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Konu hakkında tarafınıza bilgilendirme sağlanmıştır. Söz konusu cihaz 2. el alınmış olmasına istinaden değişim veya iade konusunda maalesef bir işlem yapılamamıştır. Hakem heyeti sürecini beklemek istemediğinizi ileterek uzlaşma talebinizi bize ilettiniz. Biz servis olarak yalnızca onarım...
Merhaba Umut Bey,
Cihazınızın ilk iki gelişinde kullanıcı kaynaklı bir arıza yoktu ve servis formunuzda genel görünüm iyi açıklaması bulunmaktadır.
3. geldiğinde power tuşunun yanında darbe, kullanıma bağlı çizikler mevcut olarak servis kaydı yapılmıştır. Bu sebeple garantidışı işlem...
Servise gelen her cihaz için ilk kontrollerde ürün detaylıbir şekilde incelenir ve servis giriş raporlarına eklenir. Cihazınız ile ilgili bilgi almak isterseniz servisimize kayıtlı telefon numaranızı bize özel mesaj yoluyla gönderebilirsiniz.
Saygılarımla
Merhaba,
internette oluturulmuş şikayetleri okuyarak endişelenmenizi anlıyorum. Ancak belirtmek isterim ki her firma için memnuniyetler gibi şikayetler de olağandır. Bu yorumların tek taraflı okunmaması gerektiğini düşündüğümüz için, kendimizi bu anlamda ifade etmek amacıyla gelen her mesaja her...
Merhaba,
Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir.
Saygılarımızla
Cihazınızı Yurtiçi ve MNG kargo anlaşmalarımız ile ücretsiz olarak Türkiye’nin her yerinden Yurtiçi (282 140 974), MNG (257 298 816) anlaşma kodlarımız ile servisimize gönderebilirsiniz.
Cihazınızın kargo da hasar görmemesi adına korunaklı bir şekilde paketleyerek, kargo yetkililerine paket...
Cihazınız Delta Teknik Servis garantisinde ise cihazınızı servisimize gönderebilirsiniz. Cihaz servisimize geldiğinde detaylı bir şekilde incelenir. Aldığınız ürünün kutusunda hasar yok ise yani kargoda hasar oluşmamış ise, açtığınızda üründe hasar var ise bu ürün DOA üründür.
Ürünü faturası ve...
Merhaba,
Belirli bir bölgede 3ten fazla ölü piksel varsa ya da ekranın farklı bölgelerinden toplam 5 adet ölü piksel varsa garanti dahilinde değişimi yapılır. Dilerseniz cihazınızı servisimize yollayın inceleyelim.
Saygılarımla
Merhaba,
Arıza ile ilgili sağlıklı yorum yapabilmemiz için öncelikli olarak cihazınız servise gelmesi gerekmektedir. Ancak inceledikten sonra bilgi verebiliriz. Çünkü bazı arızaların birden çok sebebi olabilmektedir.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba kullanıma bağlı olarak şarj kapasitesinin azalma durumu olabilir. Dilerseniz incelememiz üzere tekrar servisimize gönderebilirsiniz.
Saygılarımla