artık türkiyeye telefon girişi asla olmayacak diye duydum doğru mu bu?
A ali77 Guest 26 Mayıs 2016 #1 artık türkiyeye telefon girişi asla olmayacak diye duydum doğru mu bu?
casibao6 Her türlü halı kilim turistlik gezi.. Yönetici Admin Satış Sorumlusu Teknisyen Usta Üye MIUI Sever SMS Onaylı Cihazım Xiaomi 15 Adım Hüseyin Cihazım Xiaomi 15 Konum İstanbul Katılım 5 Mayıs 2014 Konular 127 Mesajlar 1.939 Çözümler 9 Tepkime puanı 1.338 Puanları 138 26 Mayıs 2016 #2 Yok öyle birşey..
chatin_6226 Süper Üye Onursal Yönetici Premium Üye Elit Üye MIUI Sever SMS Onaylı Cihazım Xiaomi 15T Adım Çetin Cihazım Xiaomi 15T Meslek Bilgi Teknolojiler Konum İstanbul Katılım 7 Mayıs 2014 Konular 99 Mesajlar 8.988 Çözümler 1 Tepkime puanı 6.731 Puanları 338 29 Mayıs 2016 #3 ali77' Alıntı: artık türkiyeye telefon girişi asla olmayacak diye duydum doğru mu bu? Genişletmek için tıkla ... Nasıl yani? Zaten posta yoluyla gelmesi yasak. Ancak ithalinde yada yolcu ile beraber gelmesinde bir sorun yok. Sent from my MI PAD using Tapatalk
ali77' Alıntı: artık türkiyeye telefon girişi asla olmayacak diye duydum doğru mu bu? Genişletmek için tıkla ... Nasıl yani? Zaten posta yoluyla gelmesi yasak. Ancak ithalinde yada yolcu ile beraber gelmesinde bir sorun yok. Sent from my MI PAD using Tapatalk