Yardım yine kırdım yaa. mi 3

ziinal

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ziya
Cihazım
yok
Yaş
43
Konum
trabzon
Katılım
17 Eylül 2015
Konular
4
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Puanları
6
bu 2 oldu mi 3 ün ekranın sürekli kırıyorum :)

yurtdışından çok beklemek istemiyorum bu tümsarftaki ekrandan kullanan var mı ? memnun musunuz ?

alternatif bir yer var mı ?
 

kzm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
gül
Cihazım
ixaomi mi 3w
Yaş
41
Konum
tekirdag
Katılım
29 Haziran 2016
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
benım de var ve yenı yaptırdım ekran dokunmatık ıyı guzeleskısı gıbı fakat sım kart aktıvasyon sorunu oldu ekran degısınce sizin daha once oldu mu?
 
Oyla:

ziinal

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
ziya
Cihazım
yok
Yaş
43
Konum
trabzon
Katılım
17 Eylül 2015
Konular
4
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Puanları
6
ben daha önce çinden almıştım ama bu sefer beklemek istemiyorum o yüzden tümsarftan almayı düşünüyorum. ben telefoncuya taktırmıştım ekranı ama sizin dediğiniz gibi bir sim kart aktivasyon sorunu yaşamadım
 
Oyla:

chatin_6224

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Ekran ile sim kart aktivasyonunun bir ilgisi yoktur.
Ekran takılması sırasında anakart üzerindeki sim ve şebeke ile ilgili yerlerde bir sıkıntı olmuş, ilgili konnektörler yerlerine tam oturmamış yada şebeke anten kablosu hasar görmüş olabilir. Özellikle anten kablosu çok ince ve koaksiyel bir kablodur. Yani içinde bir canlı uç ve etrafında blendaj vardır. Ucundaki konnektör de çok küçük. Anakarttan çıkartırken kolayca hasar görebiliyor ve bu da şebekenin çekmemesine neden oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: kzm
Oyla:
Üst Alt