- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Mi 11
- Yaş
- 42
- Katılım
- 14 Kasım 2021
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 21
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- 12.5.9 Global
- Telefon Modeli
- Mi 11
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Merhaba 14 Şubat'ta m11 cihazımı servise bıraktım. Bugün 18'inci gün doluyor. Telefon için anakart parçası bekliyor diyorlar. Maksimum tamir süresinin dolmasına birkaç gün kaldı. Garanti kapsamında ürünüm. Cihazımı Hepsiburada'dan aldım Xiaomi Türkiye Garantili Cihazım. Cihazımın bulunduğu teknik servis GENPA.
Sorum şöyle, maksimum tamir süresi dolan cihazım için yenisiyle, yoksa eğer ki m11 ellerinde yok diye biliyorum misli ile değişimini talep edeceğim. Bunu firmanın inisiyatifine bırakmamak için ayrıca tüketici hakem heyetine de dosya açacağım e devletten. Ancak bunu hangi firmadan talep edeceğim? Hepsiburada'dan mı Xiaomi Türkiye'den mi yoksa GENPA'dan mı?
Bir de eğer paramın iadesini istersem fatura tutarında mı iade istemem gerekiyor yoksa telefonun güncel fiyatından mı hesaplama yapılıyor?
Teşekkürler.
ekran görüntüsündeki satıcı/sağlayıcı bilgisine hangi firmanın bilgilerini yazıyoruz acaba? Hepsiburada'nın mı?
Sorum şöyle, maksimum tamir süresi dolan cihazım için yenisiyle, yoksa eğer ki m11 ellerinde yok diye biliyorum misli ile değişimini talep edeceğim. Bunu firmanın inisiyatifine bırakmamak için ayrıca tüketici hakem heyetine de dosya açacağım e devletten. Ancak bunu hangi firmadan talep edeceğim? Hepsiburada'dan mı Xiaomi Türkiye'den mi yoksa GENPA'dan mı?
Bir de eğer paramın iadesini istersem fatura tutarında mı iade istemem gerekiyor yoksa telefonun güncel fiyatından mı hesaplama yapılıyor?
Teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
ekran görüntüsündeki satıcı/sağlayıcı bilgisine hangi firmanın bilgilerini yazıyoruz acaba? Hepsiburada'nın mı?