Çözüldü Yeni alınan A2 Lite ekran sorunu ve DELTA tamirci

yildizbozok

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Erhan METİN
Cihazım
Xiaomi A2 Lite
Yaş
51
Konum
Türkiye
Katılım
28 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Form numarası
427734
Herkese merhabalar,
Yeni aldığım Xiaomi - A2 Lite marka cep telefonunu, 05.12.2018 tarihinde ekranda piksel hatası olması nedeniyle değişim ya da iade talebiyle DELTA servisine gönderdim ve 27.12.2018 tarihinde servis cihazı tekrar gönderdi. Servis formuna özellikle tamirat ya da herhangi bir işlem yapılmasını kabul etmediğimi belirttiğim halde telefonun köşelerinde zorlama izleri olduğunu yani telefonunu içinin açılmış olduğunu tespit ettim. Servis yapılan işlem kısmına da Genel Bakım Yapıldı ifadesi yazılmış.
Vakit kaybetmeden DELTA servisi aradım ve telefonun neden açıldığı ve genel bakım yapıldı ifadesinin ne anlama geldiğini sordum ancak servis tarafından telefonun açıldığı kabul edilmesine rağmen yapılan işlem hakkında doğru dürüst bir açıklama yapılamamıştır.
Şimdi bu forumdakilerin çoğu telefondan az çok anlayan insanlar, iki gündür bu sorunun cevabını arıyorum, birisi bana servis tarafından yazılan genel bakım yapıldı ifadesini açıklayabilir mi? Ne yapıldı yağı mı suyu mu değişti antifiriz mi eklendi ben anlayamadım. Bu piksel hatası genel bakım ile nasıl giderilir? Sadece yazılımla çözülse eyvallah ama yok öyle bir şey.
Bu telefon benim Xiaomi marka olarak aile içinde aldığım dördüncü telefondur anında ıspatlayabilirim. Ama inanın DELTA servisin böyle tamirci ayarında bir servis olduğu bilsem kesinlikle almazdım. Amaçları ya bu markayı kötülemek ya da ithalatçı firmayı kollamak. Bakalım bu durumu Xiaomi Global a da bildirmeyi düşünüyorum ayrıca en kısa sürede tüketici haklarımı kullanacağım.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Merhaba Erhan Bey,
Konu ile alakalı ilgili birimlerimiz detaylı bilgi ve yapılacak işlem hakkında sizinle görüşme sağlamış ve çözüm sürecimiz başlatılmıştır. Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 
Üst Alt