Soru Yazı Tipi ve Tema Yapımı

wellfavoured

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
17
Beğeniler
2
Puanları
Adım
Mert
Cihazım
Mi 5s Plus
Yaş
30
Katılım
28 Mart 2018
#1
Merhaba arkadaşlar... Öncelikle tlf uma istediğim yazı tipini nasıl yüklerin bunun için bir site var mı? (Miui Theme Editor hariç)
Diğer bir sorum da tema yapımını detaylı anlatacak birileri var mı?
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mertcan
Cihazım
Redmi 5 Plus
Meslek
Rütbeli Öğrencilik
Katılım
13 Ekim 2016
#2
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


Bu sitede istemeyeceğiniz kadar var. indirmek için yapmanız gereken siteye Xiaomi hesabınız ile giriş yapmak ve indirmek istediğiniz "font" konusuna bir mesaj bırakmak ardından indirme linki sizin için görünür olacaktır.

Dosya indikten sonra telefonunuzda "Temalar-Temalar" Kısmında içe aktar diyip indirdiğiniz .mtz dosyasını içe aktarın ardından geri dönüp "Yazı Tipi" seçeneğinden uygulayın, "Yazı tipi" seçeneği yoksa yüklediğim .apk dosyasını indirip telefonunuza kurun ve
"Browse Font" seçeneğine girin .mtz dosyasının konumu bulun ve dosyayı seçin ardından "Tamam" seçeneğine basın karşınıza "Enter font name" diye bir kısım çıkacak istediğinizi yazabilirsiniz buraya sonra "Next"'e basın ve "Attention!" yazan bir uyarı çıkacak burada fonta dair ön izleme görseli yüklemecek misiniz diyor "Yes" diyin arından "İnstall" diyin açılan ekranda "Yazı tipi" kısmından seçin.
 

Ekli dosyalar

ismail78

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
422
Beğeniler
186
Puanları
Adım
İsmail
Cihazım
Mi max
Katılım
23 Ekim 2016
#3
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


Bu sitede istemeyeceğiniz kadar var. indirmek için yapmanız gereken siteye Xiaomi hesabınız ile giriş yapmak ve indirmek istediğiniz "font" konusuna bir mesaj bırakmak ardından indirme linki sizin için görünür olacaktır.

Dosya indikten sonra telefonunuzda "Temalar-Temalar" Kısmında içe aktar diyip indirdiğiniz .mtz dosyasını içe aktarın ardından geri dönüp "Yazı Tipi" seçeneğinden uygulayın, "Yazı tipi" seçeneği yoksa yüklediğim .apk dosyasını indirip telefonunuza kurun ve
"Browse Font" seçeneğine girin .mtz dosyasının konumu bulun ve dosyayı seçin ardından "Tamam" seçeneğine basın karşınıza "Enter font name" diye bir kısım çıkacak istediğinizi yazabilirsiniz buraya sonra "Next"'e basın ve "Attention!" yazan bir uyarı çıkacak burada fonta dair ön izleme görseli yüklemecek misiniz diyor "Yes" diyin arından "İnstall" diyin açılan ekranda "Yazı tipi" kısmından seçin.
Hocam bende yaptım bu dediğinizi, yazı tipini yapınca 10-15 dk sonra varsayılan font'a dönüyor
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mertcan
Cihazım
Redmi 5 Plus
Meslek
Rütbeli Öğrencilik
Katılım
13 Ekim 2016
#4

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mertcan
Cihazım
Redmi 5 Plus
Meslek
Rütbeli Öğrencilik
Katılım
13 Ekim 2016
#6
Hocam önerebileceğim bir diğer program muhtemelen sizin de bildiğiniz "Miui Theme Editor" isimli uygulama kendi cihazıma 2 tane uygulama yükledim denedim sağlıklı çalışmıyorlar.
 

metinby07

Ayfon abi yaaa
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
425
Beğeniler
197
Puanları
Adım
Metin
Cihazım
Mi5s Premium
Yaş
22
Katılım
11 Kasım 2017
#7
Hocam önerebileceğim bir diğer program muhtemelen sizin de bildiğiniz "Miui Theme Editor" isimli uygulama kendi cihazıma 2 tane uygulama yükledim denedim sağlıklı çalışmıyorlar.
Hocam önerebileceğiniz bir font var mı? Türkçe karakter sorunu oluşturmayan. ?
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mertcan
Cihazım
Redmi 5 Plus
Meslek
Rütbeli Öğrencilik
Katılım
13 Ekim 2016
#8

metinby07

Ayfon abi yaaa
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
425
Beğeniler
197
Puanları
Adım
Metin
Cihazım
Mi5s Premium
Yaş
22
Katılım
11 Kasım 2017
#9
Yok hocam, inanın fontla hiç uğraşmadım çünkü kendi fontu çok güzel geliyor zaten bana.
Anladım. Ben buldum bir tane vermiş olduğunuz uygulamayı indirip harfiyen yatım çok güzel oldu teşekkür ederim paylaşım için Yes~~
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Mertcan
Cihazım
Redmi 5 Plus
Meslek
Rütbeli Öğrencilik
Katılım
13 Ekim 2016
#10
Üst Alt