Sohbet ×Kargom kayboldu görünmemekte nasıl bir yol izleyebilir

teknik84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
40
Konum
Dörtyol
Katılım
14 Ekim 2020
Konular
5
Mesajlar
8
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Arkadaşlar
bilindiğiniz üzere kargo sorunum oldu ve inşallah kargomu da teslim alırım ustam da elinden geleni yapmaya çalışıyor
Daha önce bu şekilde başıma gelmişti kargo kayıt dışı ama sistemlerde kayıtta idi malatya dörtyol gitti kargoyu 5 gün rotarla alabildim
Kargo resmen kayıtdışı sadece merkezde görünmekte ve merkezdeki tüm kargolar dağılmış durumdadır

Kargo süreci kaç gün sürer bilginiz vardır

Kargo kaybolursa en kısa yol nasıl izleyebilirim
Herkesin başından muhakkak kargo sorunu gelmistir olayları hikaye tadında beklerim
Hayırlı akşamlar dilerim
 

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43

Taşıma sözleşmesine göre, madde 9'u bir okuyun hocam.

Buda örnek tazmin dilekçesi;


Kargoda çalışan tanıdığımdan aldığım bilgiye göre kaybolan kargoyla ilgili kargonun değerinin ve içeriğinin kanıtlanmasını alıcıya bırakıyor şirketler bu şekilde alıcının kanıt sunması ve tazmin dilekçesiyle başvuru yapması halinde süreç değerlendirmeye giriyor. Yalnız ilgili ürünün tutarının sizlere iade edilmesinde ki süreç uzun bir süreç ve yaklaşık 6 ayı bulabiliyor. Yurtiçi kargo istanbulda iş sürecimizde aldığımız buzdolabının alt kısmını patlattığı için teslim edemeyip, evde alıcı bulunamadı yalanına girişmişlerdi daha sonra şubeye gidip ürünün akıbetini öğrenince ürün tazmini için form örneğini doldurup tarayıcıdan çıktısını alarak merkeze mail ile gönderim sağlamıştık ha oldu olacak, sürekli telefon görüşmeleri ve özürler der iken yaklaşık 6 ayın sonucunda söz konusu buzdolabının ilgili tam tutarınıda aldığımız siteden çıktılar ve fatura örnekleriyle beyan ederek anca iadeyi alabilmiştik. Sık baskı yapıp sürekli, gerekiyorsa bıktırana kadar ilgili kargonuzun takipçisi olacaksınız en ufak bir esneklik görürlerse siz arayana yada sorana kadar işleyişe bile geçmiyorlar. Şu sıralar Aras'ı da kullanmayın, dışarıdan taşeron işçilerle iş yürütmeye çalışan bir kargo şirketi ne en ufak içlerinde bir denetim var ne birşey. Merkezine ulaşmakta, müşteri hizmetlerine ulaşmakta ayrı bir dert.
 

teknik84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
40
Konum
Dörtyol
Katılım
14 Ekim 2020
Konular
5
Mesajlar
8
Tepkime puanı
5
Puanları
3

Taşıma sözleşmesine göre, madde 9'u bir okuyun hocam.

Buda örnek tazmin dilekçesi;


Kargoda çalışan tanıdığımdan aldığım bilgiye göre kaybolan kargoyla ilgili kargonun değerinin ve içeriğinin kanıtlanmasını alıcıya bırakıyor şirketler bu şekilde alıcının kanıt sunması ve tazmin dilekçesiyle başvuru yapması halinde süreç değerlendirmeye giriyor. Yalnız ilgili ürünün tutarının sizlere iade edilmesinde ki süreç uzun bir süreç ve yaklaşık 6 ayı bulabiliyor. Yurtiçi kargo istanbulda iş sürecimizde aldığımız buzdolabının alt kısmını patlattığı için teslim edemeyip, evde alıcı bulunamadı yalanına girişmişlerdi daha sonra şubeye gidip ürünün akıbetini öğrenince ürün tazmini için form örneğini doldurup tarayıcıdan çıktısını alarak merkeze mail ile gönderim sağlamıştık ha oldu olacak, sürekli telefon görüşmeleri ve özürler der iken yaklaşık 6 ayın sonucunda söz konusu buzdolabının ilgili tam tutarınıda aldığımız siteden çıktılar ve fatura örnekleriyle beyan ederek anca iadeyi alabilmiştik.
Masallah senin buzdolabi da bizim buzdolabi gibi olmuş birebir değişim oldu şeytan kulağına dursun şuan sıkıntısız çalışmaktadır.
 

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Masallah senin buzdolabi da bizim buzdolabi gibi olmuş birebir değişim oldu şeytan kulağına dursun şuan sıkıntısız çalışmaktadır.

Bu aşamada eğer hiçbir şekilde kargo firmasından sonuç çıkmaz ve sürekli uzatmaları oynarlar ise yaşadığınız sürecide anlatarak ve en önemlisi ürün içeriğini ve tutarını bir şekilde kanıtlayıp beyan ederek en yakın thh ne şikayette bulunun. Tüketici hakem heyetinin çözümsüz kalmasında olay en son mahkemeye taşınır. Bende bundan birkaç hafta önce aldığım bir üründe yaşadım tutarı yaklaşık 130 liraydı, kargo tarafıma teslim edilmiş görünüyor ama ben yada yakın çevremden kimse almamış durumda dağıtıcı kuryeye soruyorum, kapıma kadar geliyor ama nereye dağıttını bilemiyor beyefendi peki niye çünkü taşeron işçi dışarıdan firma bünyesine alındığını kendide beyan ediyor. En son şube müdürüyle görüşmeler yapılıyor kurye elamanı tarafından da parayı tutanak dahi tutturmadan yaptığım baskılar sonucunda kapıda ödüyor. Tutanak dahi tutulmadan işlem görülüp, ilgili tutarın gelişi güzel ödenmesine mi yoksa ya önemli ve değeri büyük bir kargo olsaydı ne yapardım olaylarına mı üzüleyim bilemedim. Olan uygun fiyata alamadığım ürüne ve işlerimin aksamasına neden oldu ki bana bedelin iki katınıda verseler hem aksayan işime hemde giden zamanıma çözüm olmuyor.
 
Üst Alt