Çözüldü Xioami airdots

byzaa44

Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Beyza
Cihazım
J7 prime
Yaş
26
Konum
Konya
Katılım
12 Şubat 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba. Yaklaşık 1 ay önce airdots kulaklığı aldım. Kullanmaya başladığımdan beri önce sağ olmak üzere kullandıkça daha da artacak şekilde soldan da kesintiler yasanmaya başladı. Günde en fazla yarım saat dinliyorum ve insanı rahatsız ediyor. 2 hafta kulaklık şarjı %100 gittikten sonra birden kulaklığı kutusundan çıkartıyorum ve bağlanmıyor. Tekrar eslestirdigimde %50 %40 kalıyor. Herhangi bir elektronik fatura göndermediler. 24 aralıkta satın almıştım. Ürünün altına yorum yazdım ama yayınlanmadı. Yayınladıkları mesajlara baktığımda benzer sorunlara sahip 1 2 kişi denk geldi. Hangi numarayı aramalıyım? Veya ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Merhaba. Yaklaşık 1 ay önce airdots kulaklığı aldım. Kullanmaya başladığımdan beri önce sağ olmak üzere kullandıkça daha da artacak şekilde soldan da kesintiler yasanmaya başladı. Günde en fazla yarım saat dinliyorum ve insanı rahatsız ediyor. 2 hafta kulaklık şarjı %100 gittikten sonra birden kulaklığı kutusundan çıkartıyorum ve bağlanmıyor. Tekrar eslestirdigimde %50 %40 kalıyor. Herhangi bir elektronik fatura göndermediler. 24 aralıkta satın almıştım. Ürünün altına yorum yazdım ama yayınlanmadı. Yayınladıkları mesajlara baktığımda benzer sorunlara sahip 1 2 kişi denk geldi. Hangi numarayı aramalıyım? Veya ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Kulaklığınızı nereden satın almıştınız?
 

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
28
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
166
Mesajlar
1.720
Çözümler
11
Tepkime puanı
543
Puanları
128
bazı yerler faturalı bazılar ıefatura ile çalışıyor bilginiz olsun.Size de fatura gelmiş olması lazım
 

byzaa44

Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Beyza
Cihazım
J7 prime
Yaş
26
Konum
Konya
Katılım
12 Şubat 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Kulaklığınızı nereden satın almıştınız?
Miui türkiye sitesinden aldım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bazı yerler faturalı bazılar ıefatura ile çalışıyor bilginiz olsun.Size de fatura gelmiş olması lazım
Miui sitesinden sadece ürünü aldığıma dair ve kargoyla ilgili bilgilendirme mesajı geldi. Onun dışında bir mail gonderilmedi.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Miui türkiye sitesinden aldım.
Ürününüzün faturası kargo üzerinde gönderilmiştir. Genellikle müşterilerimiz irsaliye zannederek çöpe atıyorlar, muhtemelen siz de fark etmeden atmışsınızdır. Dilerseniz mail adresinize efatura olarak ayrıca gönderimini sağlayabiliriz.

Kulaklığınızla yaşadığınız sorunla ilgili olarak 0 (850) 307 3171 numaralı sipariş destek hattımıza telefonla ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Görüşmeniz sonrasında her hangi bir sorun kalırsa benimle yeniden iletişime geçerek çözüm sağlayabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

byzaa44

Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Beyza
Cihazım
J7 prime
Yaş
26
Konum
Konya
Katılım
12 Şubat 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Ürününüzün faturası kargo üzerinde gönderilmiştir. Genellikle müşterilerimiz irsaliye zannederek çöpe atıyorlar, muhtemelen siz de fark etmeden atmışsınızdır. Dilerseniz mail adresinize efatura olarak ayrıca gönderimini sağlayabiliriz.

Kulaklığınızla yaşadığınız sorunla ilgili olarak 08503051923 numaralı sipariş destek hattımıza telefonla ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Görüşmeniz sonrasında her hangi bir sorun kalırsa benimle yeniden iletişime geçerek çözüm sağlayabilirsiniz.
Teşekkürler.
 

GizemAlenda

Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gizem
Cihazım
Haylou GT1 TWS
Yaş
25
Konum
Trabzon
Katılım
12 Şubat 2020
Konular
1
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Çözüm bulabildiniz mi
 

Yunus ÇALIKUŞU

Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yns
Cihazım
Orta
Yaş
37
Konum
Manavgat
Katılım
12 Eylül 2020
Konular
0
Mesajlar
0
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba ... 4 gün önce n11 den air2 Bluetooth kulaklık aldım ... Ses yükselmesi için çince olan programı indirdim ( güncelleme için ) fakat kulakligim kutusunda iken telefonum ile bağlantı kurmuyor ve güncelleme yapamıyorum görmüyor ..m ( başka telefonlarda denememe rağmen olmuyor ) ve kulaklığı kullanamıyorum ... Ne yapmalıyım ?
 
Üst Alt