Diğer Xiaomi'nin geri bildirim sitesine şikayetlerimizi yazalım.

Yuzarsif41

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
YUSUF
Cihazım
13 ULTRA
Meslek
LOJİSTİK -SEVKİYAT
Yaş
38
Konum
körfez
Katılım
8 Ocak 2020
Konular
72
Mesajlar
963
Çözümler
1
Tepkime puanı
695
Puanları
108
Selamlar. Xiaomi'nin (service.global@xiaomi.com) adresine bu zamana kadar 40'a yakın mail attım şikayetlerimi yazdım aslında herkes bu mail adresine şikayetlerini yazsa ve geri bildirim olarak değelendirilse sorunları çözmede bir etken olabilir. En son attığım mail ve çalışanın cevabını aşağıya bırakıyorum. Klasik cevaplar vermemeleri için maili detaylandırdım. Birazda giydirdim belki adamlarda iş ahlakı falan yüksektir :D

Hello. I am writing from Turkey. There are hundreds of thousands of users in Turkey xiaomi! and there are too many mi note 10 users to be taken lightly. I'm writing our complaints now

1- According to the version of miui 11, the battery in miui 12 is draining fast. (Please do not talk about factory resetting in the classic way because this is a general problem. All users who update their device to miui 12 have this problem. Take a look at your forum sites and read complaints, evaluate!

2 - The camera quality that I admire in Miui 11 turned out to be bad with the software in Miui 12. not as clear as before! this sucks! I repeat don't you tell me about resetting camera data or resetting the device to factory settings. I can send you more than 100 complaints that noticed this problem. evidence available. Or do you deliberately reduce my camera quality to direct users like iphone to new devices? ahh this is such a depraved strategy

3 - my device slows down sometimes. Snapdragon 730G really underpowered? can't you make the processor better with software? Redmi note 8 pro with Gellio G90T processor works better. You know the best processor was Snapdragon? Are you going to do something software to improve performance?

I follow most tech sites, and with miui 12, I can send you hundreds of complaints leaving your devices with terrible problems. AND users expect performance, not animation. respects.

XİAOMİ'NİN CEVABI
Hi,

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Sherry and I understand that. I apologize for the inconvenience you have experienced.
First of all thank you for your support to Xiaomi and thank you for your valuable comments.We take your question very seriously. I will record this as your feedback and surely will share your valuable feedback with our concerned authorities. Thank you for your understanding and support.

Evet arkadaşlar sizde bu siteye geri bildirimde bulunabilirsiniz. Bir umuttur belki dikkate alırlar.
 

savioranqel68

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugurcan
Cihazım
Mi 9T PRO
Meslek
Sağlık Teknikeri
Konum
ADANA
Katılım
8 Şubat 2016
Konular
42
Mesajlar
607
Çözümler
4
Tepkime puanı
293
Puanları
78
Yinede onca soruna karşı temel klasik cevaplar verilmiş anladığım kadarıyla bu gidişat hiç iyi değil böyle devam edilirse malesef diyorum malesef LG gibi Sony gibi malzemeyi toplar giderler
 

Yuzarsif41

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
YUSUF
Cihazım
13 ULTRA
Meslek
LOJİSTİK -SEVKİYAT
Yaş
38
Konum
körfez
Katılım
8 Ocak 2020
Konular
72
Mesajlar
963
Çözümler
1
Tepkime puanı
695
Puanları
108
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yinede onca soruna karşı temel klasik cevaplar verilmiş anladığım kadarıyla bu gidişat hiç iyi değil böyle devam edilirse malesef diyorum malesef LG gibi Sony gibi malzemeyi toplar giderler

Yinede onca soruna karşı temel klasik cevaplar verilmiş anladığım kadarıyla bu gidişat hiç iyi değil böyle devam edilirse malesef diyorum malesef LG gibi Sony gibi malzemeyi toplar giderler
Topluca atılan maillerde firmalar kayıtsız kalamıyor 1/2 kişinin attığı sorunu kişiden sebep sanıp ilgilenmiyorlar.
 
Üst Alt