ilk mesajımdan sonra evofone'u araştırdım(tr garantili cihazlara baktıklarını bu sayfadan öğrendiğim için) . kendi sitelerinde de yazdığı üzere 60 kişilik ekiplerinin yanısıra türkiye genelinde genpa ile anlaşmışlar. dolayısıyla dediğiniz gibi çok da farketmiyor. ben isterdim ki damn2u'nun dediği gibi tr'de xiaomi'nin direk ilgilendiği bir servis ağı veya en azından büyükşehirlerde bir servisleri olsun, düzgün muhatap bulabilelim. bu sayede kafamız rahat olurdu.
istanbul akasya avm'deki apple'a kullandığımız macbook'u aldıktan 1 sene sonra batarya kapasite sorunu sebebiyle götürdüğümüzde (randevuyla) gördüğümüz ilgi, alaka, güleryüz, yardımcı olmaya çalışmaları resmen beni mest etti. hatta sadece batarya için götürdüğümüz bilgisayarın kullanıcı kaynaklı çizilmeler meydana gelmiş olan ekranını ve sadece y tuşu zor basan klavyenin tamamını 2 gün içinde garantiden ücretsiz olarak değiştirdiler. toplamda 5.300 liralık bir işlem yapıldı. bu süre zarfında da sürekli telefonla arayıp bilgilendirme yaptılar. dediğim olay 2-3 ay önce oldu.normalde yapılması gereken böyle bir hizmeti neredeyse hiçbir kurumda, kuruluşta göremediğimiz için öve öve, anlata anlata bitiremiyoruz. medeniyet başka bir şey, inşallah bir gün bize de tastamam gelir.
ayrıca aklıma gelmişken, telefonunuz garanti kapsamı süresince herhangi bir serviste 20 işgününden fazla kalıyorsa tüketici hakem heyetine gidip başvuruda bulunup ücret iadesi alabiliyorsunuz. kesinlikle aklınızda olsun, uğraşmayın direk thh ye gidin.