Sohbet Xiaomi Türkiye Garantisi Nedir?

  • Konbuyu başlatan b4thn
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 7
  • Görüntüleme 12K

b4thn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
Mi 8
Yaş
24
Konum
Mersin
Katılım
23 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Fotoğraftaki Amazon da satılan telefonun Türkiye garantili olmasının diğer ithalatçı garanti den farkı nedir?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20181023-081758.png
    Screenshot_20181023-081758.png
    419,7 KB · Görüntüleme: 72

hmthvrn

мιυιcαɴdιr
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abdulhamit
Cihazım
Redmi Note9 Pro
Konum
İstanbul
Katılım
21 Mayıs 2017
Konular
16
Mesajlar
2.610
Tepkime puanı
5.993
Puanları
238
Evofone adlı firmanın İstanbul'da bir mağaza açmasıyla TR Distribütörü olarak anılmaya başlandı. Aslında İthalatçı Garantili firmalardan farkı yok.
 

b4thn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
Mi 8
Yaş
24
Konum
Mersin
Katılım
23 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Evofone adlı firmanın İstanbul'da bir mağaza açmasıyla TR Distribütörü olarak anılmaya başlandı. Aslında İthalatçı Garantili firmalardan farkı yok.
Garanti servisine önem veren biriyim ilerde sıkıntı çıkarsa telefonda mağdur olmamak için bu servis hakkında bilginiz var mı iyiler mi yoksa servisi olan başka bir markanın telefonuna mı yönelmeliyim?
 

fnym

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Furkan
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
çanakkale
Katılım
16 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Garanti servisine önem veren biriyim ilerde sıkıntı çıkarsa telefonda mağdur olmamak için bu servis hakkında bilginiz var mı iyiler mi yoksa servisi olan başka bir markanın telefonuna mı yönelmeliyim?
sadece bu başlığı gördüğüm ve arkadaşımız garantiyi sorduğu için üye oldum. daha doğrusu üye olma sebebim bu fakat vakit buldukça başka konularda da yazabilirim.
kesinlikle delta servis uzak durulması gereken, adının anıldığı yerden koşarak uzaklaşılması gereken servisimsidir. işim düştüğü bir vakitte beni 1 ay kadar bekletmiş, kullanıcı hatasıyla alakası olmayan bir sebepten dolayı telefonu tekrar bana geri göndermiştir. bu süreç zarfında bu arkadaşlara ulaşmak, düzgün bir muhatap bulmak, telefonun durumu hakkında birbirinden habersiz insanlarla görüşmek durumunda kaldım ve resmen yıldım. bugün kipada son ana kadar farkına varmadan kasaya kadar xiaomi a2 lite almak için gittiğimde bir baktım ki kutu üzerinde delta servis yazıyor. hemen telefonu geri verdim ve şükrederek uzaklaştım. eve gelip amazondan tr garantili bir adet aldım daha uygun fiyata hem de. delta servisten kötü olmasına imkan görmüyorum.
ekşisözlükte veya başka platformlarda da bakarsanız delta servisten ve kvk dan ne kadar fazla şikayet olduğunu göreceksiniz
 

damn2u

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
R.Note 5 Pro
Konum
Muğla
Katılım
16 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
221
Tepkime puanı
135
Puanları
58
Xiaomi firması kendisi Türkiye de yönetim kurmadığı sürece garanti firmaların birbirinden çok farkı olduğunu sanmıyorum. Bol bol servisler hakkında edinilen tecrübeleri okuyoruz. Sanırım delta servis bir nebze daha tecrübe sahibi telefonların tamiri konusunda fakat müşteri ilişkilerinin ise diğer teknik servislerden fark olduğunu düşünmüyorum. Hatta bir arkadaşımın Max 2 telefonu serviste ve 21. iş günü olur olmaz telefonun anakartıyla ilgili olduğu iddia edilen bir sebep ile ücret tamiri istenmiş. Bu arada bu ücretten önce cihaz ekranda sarı leke, kulaklık takılı gösteriyor ve wifi bağlanmıyor hatalarıyla servise gitmişti. Servis ekranını değiştirmişti, parça bekleniyor yazıyordu ve birden 21. gün itibariyle anakartta hata var denilmeye başlandı. Bende arkadaşıma madem öyle anakartın arızalı bölümlerini fotoğraflayıp servis raporu hazırlayıp kendilerinden talep etmesini istedim fakat öyle bir hizmetleri olmadığını söylemişler. Şu an bu müşteri odaklı olmayan tavırları yüzünden yasal yollara başvurdu arkadaşım. Bakalım süreç nasıl son bulacak ama şu ana kadar ki durum bile tüketiciyi maddi, manevi sıkıntıya soktuğu gibi kaybedilen zaman kaybı ve psikolojik sıkıntısı + belirsizlikte cabası.

Bu ülke de çok şeyin hemde o kadar çok şeyin kökten değişmesi lazım ki muasır medeniyet seviyesine gelebilelim.
 

Çirkin kral

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet Can
Cihazım
Mi Max 2
Yaş
28
Konum
Çanakkale
Katılım
28 Temmuz 2018
Konular
28
Mesajlar
1.000
Tepkime puanı
1.859
Puanları
138
Telefonda garanti beyaz eşyalar gibi değil artık. Eğer sorun varsa ilk iki hafta bulursan telefonu degistirirsin misal aldığınız ürünün bir yerinde hasar ya da ghost screen benzeri birşey varsa iade veya değişim almak zorundalar. Bunun için fatura yeterli. Onun disinda Samsung huwaei ve Xiaomi olması farketmeksizin yaşadığınız sorunu garanti dışı sayicaklar. Hiç bir garanti şirketi yazılımsal sorun dışındakileri kabul etmiyor. Saçmalık ama durum öyle. O yüzden garantiye vereceğiniz fazladan 200,300 lirayı alın hafta sonu Uludağ'a tatile gidin. Ülke ekonomisi faydalanır :)

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

fnym

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Furkan
Cihazım
xiaomi a2 lite
Yaş
33
Konum
çanakkale
Katılım
16 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
ilk mesajımdan sonra evofone'u araştırdım(tr garantili cihazlara baktıklarını bu sayfadan öğrendiğim için) . kendi sitelerinde de yazdığı üzere 60 kişilik ekiplerinin yanısıra türkiye genelinde genpa ile anlaşmışlar. dolayısıyla dediğiniz gibi çok da farketmiyor. ben isterdim ki damn2u'nun dediği gibi tr'de xiaomi'nin direk ilgilendiği bir servis ağı veya en azından büyükşehirlerde bir servisleri olsun, düzgün muhatap bulabilelim. bu sayede kafamız rahat olurdu.

istanbul akasya avm'deki apple'a kullandığımız macbook'u aldıktan 1 sene sonra batarya kapasite sorunu sebebiyle götürdüğümüzde (randevuyla) gördüğümüz ilgi, alaka, güleryüz, yardımcı olmaya çalışmaları resmen beni mest etti. hatta sadece batarya için götürdüğümüz bilgisayarın kullanıcı kaynaklı çizilmeler meydana gelmiş olan ekranını ve sadece y tuşu zor basan klavyenin tamamını 2 gün içinde garantiden ücretsiz olarak değiştirdiler. toplamda 5.300 liralık bir işlem yapıldı. bu süre zarfında da sürekli telefonla arayıp bilgilendirme yaptılar. dediğim olay 2-3 ay önce oldu.normalde yapılması gereken böyle bir hizmeti neredeyse hiçbir kurumda, kuruluşta göremediğimiz için öve öve, anlata anlata bitiremiyoruz. medeniyet başka bir şey, inşallah bir gün bize de tastamam gelir.

ayrıca aklıma gelmişken, telefonunuz garanti kapsamı süresince herhangi bir serviste 20 işgününden fazla kalıyorsa tüketici hakem heyetine gidip başvuruda bulunup ücret iadesi alabiliyorsunuz. kesinlikle aklınızda olsun, uğraşmayın direk thh ye gidin.
 
Üst Alt