Xiaomi telefonumla yaşadığım servis sorunu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cengizguven2002

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Cengiz
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
34
Konum
Izmir
Katılım
11 Ekim 2017
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Sakın XIAOMI almayın. Aldım başıma bela ettim. Gelir gelmez telefon şarj etmeme sorunu ile karşılaştım. %100 olması için 5 gün şarjda durması gerekiyordu. Servise gönderdim 1 hafta sonra tekrar geldi. Sorunu çözmemiş arkadaşlar nedense. Tekrar gönderdim. Defalarda ikaz ettim bu sefer düzelttiler. Geldikten sonra dokunmatik yavaş yavaş basmamaya başladı. Şu anda ekran nerede ise kullanılmaz durumda. Telefon alalı 2 ay olmadı benden çok servisde kaldı. SIRF bunu yazmak başkasının başınında yanmaması için üye oldum. Zaten EVOBT Yİ ARADIĞINIZDA 15-20 KİŞİ SIRADA OLUYOR HER ZAMAN. BU NEDEN OLABİLİR ACABA ?
 

By.TRabZonLu™

[☾★ ] ɑվվılժıՀ
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oflu
Cihazım
OnePlus 9 Pro
Konum
Trabzon
Katılım
4 Mayıs 2014
Konular
498
Mesajlar
6.837
Tepkime puanı
7.981
Puanları
438
xiaomi ile alakalı bir durum değil servis ile alakalı durum. servisin kötü olduğunu zaten herkes biliyor. zaten bu yüzden garantili telefon almıyorum :D
 

erdogan69

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
erdogan
Cihazım
Redmi Note 3
Yaş
45
Konum
trabzon
Katılım
12 Eylül 2015
Konular
2
Mesajlar
30
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Maalesef xiaomi eski çizgisinde değil artık. Mi pad 2 aldım.. Kronik pil sorunu var. cihaz açılmıyor.... internettte araştırdım. bu sorun kronikleşmiş... hemen hemen çoğu kişide var. Ama xiaomi bu konu ile ilgili bir açıklama dahi yapmıyor.. tablet elimde kaldı...
 

cengizguven2002

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Cengiz
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
34
Konum
Izmir
Katılım
11 Ekim 2017
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
xiaomi ile alakalı bir durum değil servis ile alakalı durum. servisin kötü olduğunu zaten herkes biliyor. zaten bu yüzden garantili telefon almıyorum :D

Servis zaten kötü de. ÜRÜN İYİ OLSA EKRAN KENDİ KENDİNE BOZULMAYA BAŞLAR MI.? YADA SIFIR KUTUDAN ÜRÜN AÇTIĞIMDA ŞARJ ETMEME SORUNU YAŞAR MIYIM ? SERVİS KÖTÜ. ÜRÜN DE KÖTÜ. İNTERNETTE SONRADAN ARAŞTIRMA YAPTIM. EKRAN İLE ALAKALI BİR ÇOK SORUN GÖRDÜM. YANİ SERVİS YOLLAMAKTAN BIKTIM. TELEFONU SIFIRLA , SONRA TEL GELSİN TEKRAR UYGULAMALARI KUR.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.469
Çözümler
55
Tepkime puanı
23.902
Puanları
438
Keşke büyük harfleri ile, ilgisiz konu başlığıyla vs. tüm forum kurallarımızı ihlal eden böyle bir başlık açmak yerine daha düzgün bir üslupla konunuzu açsaydınız kilitlenerek çöpe taşınmaz seviyeli bir tartışma gerçekleştirilebilirdi.

Keşke büyük harfle yazmanın bağırmak anlamına geldiğinin ve forumumzuda yasak olduğunun bilinciyle yazsaydınız...

Keşke ne olduğu belirsiz garantiler yerine MIUI Türkiye destekli bir cihaz satın alsaydınız ve yaşayabileceğiniz sorunların önüne geçseydiniz.

Ama bu şekilde saçma salak bir servisin, satıcının hatasını tüm markaya mal eden bir başlığa, forum kurallarımızı hiçe saymanıza, kullanıcılarımızın güvenli cihaz satın alabilmesi için verdiğimiz tüm emeklerin böylesine heba edilmesine göz yumamam...

Bu nedenlerle konunuzu kapatarak çöp kutusuna alıyorum. Üslubunuzu düzeltip meramınızı forum kurallarımıza uygun bir şekilde anlatmaya karar verirseniz yeniden konu açabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt