- Adım
- Furkan
- Cihazım
- redmi not 7
- Yaş
- 21
- Konum
- Ankata
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
öncelikle geceniz güzel olsun xiaomi redmi note 7 aldım 1 hafta geçti hayalet ekran sorunu oluştu ve genpa ankara servisine götürdüm doa raporu verildi cihazım değişti ardından yeni cihaz geldi 3.ayına girdim ve tekrar aynı sorun ile karşılaştım yine götürdüm genpaya doa raporu istedim para iadesi dediler 1a ay dolduğu için veremiyoruz onarım yapıyoruz dediler peki dedim yapın 2 gün sonra cihaz hazır alabilirsiniz dediler gittim almaya cihazda hayalet ekran gözlenmemiştir dediler geri yolladılar şuan bile var sizce nasıl bir yol izlemeliyim