- Adım
- Attila
- Cihazım
- Poco x3 Pro
- Meslek
- Kalıp, Dekorasyon
- Konum
- Samsun
- Katılım
- 3 Eylül 2022
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 43
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 8
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Merhaba,
Yakın zamanda Trendyol'dan Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Siyah Bluetooth Kulaklık aldım.
Fakat kulaklığın çalışıp çalışmadığı konusunda endişelerim var.
Sorun:
- Kulaklıkları sıfırlamaya çalıştım (farklı sürelerde basılı tuttum) fakat herhangi bir sonuç alamadım.
- Şarjı bitmiş olabileceğini düşündüğüm için uzun süre şarj ettim. Fakat şarjdayken kutusunun üzerindeki beyaz ışık sadece ilk taktığımda yanıyor ve kısa bir süre sonra sönüyor. Bu durum normal mi?
- Farklı şarj kabloları ve adaptörlerle (Xiaomi ve bilgisayar USB) denedim fakat yine de çalışmadı.
- Kulaklık Xiaomi Türkiye Garantili.
- Youtube'da bulabildiğim tüm çözümleri denedim fakat işe yaramadı.
- Trendyol'dan satın aldım ve ürünün 16.000'den fazla yorumu var.
- Fakat yorumların birçoğunun sahte olduğunu düşünüyorum.
- Kulaklığın defolu olduğunu düşünüyorum.
- Forumlarda bu sorunun çözümüyle ilgili herhangi bir bilgi bulamadım.
- Herkes cevapsız kalmış ve sadece iade hakkında konuşulmuş.
- Bu kulaklığın bozuk olup olmadığını test etmenin başka bir yolu var mı?
- Trendyol'a iade edebilir miyim?
- Bu durumda yapmam gerekenler nelerdir?
Abim bu kulaklığı kendisi için araştırıp satın aldı. Bu konularda çok bilgisi yok. Bu nedenle yapmam gerekenleri detaylı bir şekilde anlatırsanız çok memnun olurum.
Teşekkürler.