Yardım Xiaomi Powerbank (10.000 Mah Slim) Şarj olmuyor

0erdoan0

ErdoqanKır
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
erdoğan kır
Cihazım
GM Discovery
Meslek
Mekatronik Mühendisliği
Yaş
25
Konum
ankara
Katılım
13 Mayıs 2015
Konular
49
Mesajlar
188
Tepkime puanı
90
Puanları
28
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
***
Telefon Modeli
***
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba arkadaşlar, Geçen gün turuncu siteden Fotoğrafta da görülen xiaomi 10.000 mah. 3. nesil Slim kasa modeli powerbank aldım. Kutusunu bugün açtım. Ürünü öncelikle 4-5 saat şarj edin ibaresi çıktı. Şarja koydum. Öncelikle ledlerden birisi yanıp sönmeye başladı. Dolmaya başladığını anladım ancak bi yarım saaat sonra geldiğimde ürünün ne ışıklar yanıyor ne de şarj oluyor. Yandaki pil gösterme butonuna basıyorum. Hiçbir tepkime alamıyorum. Ürün ne düşük güç moduna geçiyor, ne butona basınca ışıkları yanıyor. Hiçbir tepkime alamıyorum. Kullanma kılavuzunda böyle bir durumda ''harici şarj ile şarj edin'' diyor. Onlarca kablo adaptör değiştirdim yine aynı. Telefonumu powerbank ile şarj ediyim dedim onu da yapmıyor.

İnternetten xiaominin sitesinden sorgulattım. Ürün orjinal ve sorgulamayı ilk ben yapıyorum.

Bir de içinden çıkan bir belge, buruşuk olarak geldi sanki birisi buruşturup içine koymuş gibi. Ancak ürün koruma bandı ile geldi. Hadi bunları geçtim. Ürünü sallayınca içindeki batarya mı veya başka parça mı sağa sola sallanıyor. Tak tak ses geliyor. Premium bir üründe böyle hatalar olacağını zannetmiyorum

Ne yapacağımı bilemedim arkadaşlar. Ürünü turuncu siteden aldım. İade etsem ürünü çok uyguna aldım indirimlerde 250'ye geldi şimdi 419 tl olmuş. Birdaha alacak durumum olmaz. İade etmesem üründen şüphe duyuyorum. Videolar fln izledim ancak çözüme ulaşamadım. Bilen birisi yorum atabilirse tavsiyelerinizi almak isterim.

Teşekkürler. İyi forumlar.
 

Ekli dosyalar

  • 1_org.jpg
    1_org.jpg
    11,4 KB · Görüntüleme: 12

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.913
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.995
Puanları
188
Çalışmadığına göre iade etmekten başka seçenek yok gibi. Bir elektronikçi belki tamir edebilir ancak uğraştığına değmez bence.
 
Oyla:

MANUPLE

Ctrl + L
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Netizen
Cihazım
Poco X3 Nfc
Meslek
Yazılım Uzmanı
Konum
.
Katılım
5 Nisan 2018
Konular
39
Mesajlar
2.045
Çözümler
1
Tepkime puanı
1.294
Puanları
188
Merhaba arkadaşlar, Geçen gün turuncu siteden Fotoğrafta da görülen xiaomi 10.000 mah. 3. nesil Slim kasa modeli powerbank aldım. Kutusunu bugün açtım. Ürünü öncelikle 4-5 saat şarj edin ibaresi çıktı. Şarja koydum. Öncelikle ledlerden birisi yanıp sönmeye başladı. Dolmaya başladığını anladım ancak bi yarım saaat sonra geldiğimde ürünün ne ışıklar yanıyor ne de şarj oluyor. Yandaki pil gösterme butonuna basıyorum. Hiçbir tepkime alamıyorum. Ürün ne düşük güç moduna geçiyor, ne butona basınca ışıkları yanıyor. Hiçbir tepkime alamıyorum. Kullanma kılavuzunda böyle bir durumda ''harici şarj ile şarj edin'' diyor. Onlarca kablo adaptör değiştirdim yine aynı. Telefonumu powerbank ile şarj ediyim dedim onu da yapmıyor.

İnternetten xiaominin sitesinden sorgulattım. Ürün orjinal ve sorgulamayı ilk ben yapıyorum.

Bir de içinden çıkan bir belge, buruşuk olarak geldi sanki birisi buruşturup içine koymuş gibi. Ancak ürün koruma bandı ile geldi. Hadi bunları geçtim. Ürünü sallayınca içindeki batarya mı veya başka parça mı sağa sola sallanıyor. Tak tak ses geliyor. Premium bir üründe böyle hatalar olacağını zannetmiyorum

Ne yapacağımı bilemedim arkadaşlar. Ürünü turuncu siteden aldım. İade etsem ürünü çok uyguna aldım indirimlerde 250'ye geldi şimdi 419 tl olmuş. Birdaha alacak durumum olmaz. İade etmesem üründen şüphe duyuyorum. Videolar fln izledim ancak çözüme ulaşamadım. Bilen birisi yorum atabilirse tavsiyelerinizi almak isterim.

Teşekkürler. İyi forumlar.
Sözünü ettiğiniz sorunları gerekçe göstererek Ürünü değiştirmeyi deneyin.
 
Oyla:

un041026

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 11 t
Meslek
Asker
Yaş
38
Konum
Kırklareli
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
8
Mesajlar
339
Çözümler
4
Tepkime puanı
134
Puanları
58
Garantiye gönderebilirsiniz buda bi seçenek
 
Oyla:
Üst Alt