para vermedim garanti kendisi yaptı da sorun yine düzelmesi geri yollayacağım tekrar
Şüphen var ise bunu garantiye bildir ve telefonu tekrar gönder. Eğer takılan yedek parça orjinal olsa dahi, daha once çalışan sıcaklık göstergesinin, şuan çalışmamasıda başlı başına bir sorundur. Eğer tekrar sorunun devam ederse iade talebinde bulun, kabul edilmezse E-Devlet üzerinden şikayet kaydı oluştur.
Daha önce Evo'ya işim hiç düşmedi Evo ile ilgili değil ama şahsen benim midem bulanıyor cep telefonu garantilerinde dönen işgüzarlıklardan. Garantili olsun, orjinal olsun diye gönderiyorsun telefonu, köşe başındaki merdiven altı tamirciden bir tık yukarda hizmet alamiyorsun. Yerine göre 1 ay kadarda telefon bekliyorsun. Beklediğine değse ne ala , geldiğinde karşılaştığın hayal kırıklığı... Daha önce hiç açılmamış telefonu gönderiyorum servise, Kilit ve ses açma kısma tuşlarını takmayı unutmuşlar adamlar (Evo dan bahsetmiyorum ). Telefon açıyorum durumu anlatıyorum, tuşu takmamışsınız diyorum, bize geldiğinde tuş yoktu diye cevap veriyor. Size geldiğinde tuş yoktuysa bu telefon sizden önce açılmış demektir, sizden önce açıldıysa siz nasıl garantiyi kabul ediyorsunuz? diye soruyorum, hebele hubele ettikten sonra biz müşteri memnuniyeti için aldık ama normalde almayız diyor. Şikayet ediyorum 10 gün sonra arıyor şikayetinizi çekin telefonunuzu onaralim diye teklif ediyor. Ulan okadar ugraştırmışsın beni daha kabul edermiyim ? Gidersin tebligat ücretini vs de ödersin, telefonuda onarırsın...