- Adım
- Muhammet
- Cihazım
- Mi 8
- Meslek
- Tekniker
- Yaş
- 28
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 19 Temmuz 2018
- Konular
- 42
- Mesajlar
- 643
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 230
- Puanları
- 58
Merhaba dostlar bilenleriniz vardır cihazım yaklaşık 10 gün önce 'clear and lock' tikini kaldırmadığım için brick olmuştu. Cihazımı bu hafta başında Eminönünde bulunan Ritzy servisine emanet ettim. Cihazı 2 gün içinde onaracaklarını söylemişlerdi fakat 1 hafta sonra ancak alabildim. Fakat cihaza onarım yapmadılar ve verdikleri cevap cihaza yetkisiz müdahale olduğunu söylediler. Nitekim söyledikleri doğru garanti dışında bir işlem yaptığım için yapıp yapmamak kendi insiyatiflerinde fakat sorun nasıl yapacaklarını dahi bilmemeleri sonuç olarak cihazını bu sorundan götürecekler arkadaşların alacağı cevap bu umarım önümüzdeki günlerde bir çözüm bulunur bizde cihazımıza kavuşuruz. S