- Adım
- Eren Erensoy
- Cihazım
- Mi6
- Yaş
- 31
- Konum
- Uşak
- Katılım
- 20 Ağustos 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba Arkadaşlar. Çok sevdiğim bir arkadaşım Xiaomi Mi6 kullanıcısı. Kendisi ile görüşmemizde telefonunun arızalı olduğunu ve garantiye göndermesine rağmen hala sorunun devam ettiğini söyledi. Bende daha önce bu forumu görmüştüm. Hatta bir arkadaşın daha başına bu olay gelmiş ve çözüme kavuşturulduğu söylenmiş ancak arkadaş telefon garantiden geldikten sonra Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaparak para iadesi almış. (Çözüldü - Mi 6 ekran sorunu)
Arkadaşımın yaşadığı sorunlar şunlar : Telefonda ekran dönüyor ve ilerleyen zamanlarda telefon ekranına görüntü çok geç geliyor, devamında da ekrana görüntü gelmiyor.
Karşılaşılan bu sorunlar üzerine telefon garantiye gittiğinde yapılan işlemler Ekran Değişimi ve Yazılım Yükleme. Telefon yakın zamanda garantiden gelmiş ve şuanda herhangi bir sıkıntı yokmuş ancak arkadaşım bu durumun en fazla 2 ay dayanabileceğini söylüyor. Bu sorunun dışında telefonu severek kullandığı için Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaparak para iadesi almak istemiyor.
- Bu sorun yazılımsal mı donanımsal mı?
- Garantiden sonra stabil bir şekilde çalışan telefon ne oluyorsa 2 ay sonra nasıl oluyor aynı arızayı tekrarlıyor?
- Bu sorunu çözüme kavuşturabilecek veya bir çıkış yolu gösterebilecek biri var mı?Ya da Xiaomi'nin XXX isimli servisi bu sorunu halleder dediğiniz bir yer var mı?
Para İadesi almak son çıkış yolu. Şimdiden Teşekkürler.
Arkadaşımın yaşadığı sorunlar şunlar : Telefonda ekran dönüyor ve ilerleyen zamanlarda telefon ekranına görüntü çok geç geliyor, devamında da ekrana görüntü gelmiyor.
Karşılaşılan bu sorunlar üzerine telefon garantiye gittiğinde yapılan işlemler Ekran Değişimi ve Yazılım Yükleme. Telefon yakın zamanda garantiden gelmiş ve şuanda herhangi bir sıkıntı yokmuş ancak arkadaşım bu durumun en fazla 2 ay dayanabileceğini söylüyor. Bu sorunun dışında telefonu severek kullandığı için Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaparak para iadesi almak istemiyor.
- Bu sorun yazılımsal mı donanımsal mı?
- Garantiden sonra stabil bir şekilde çalışan telefon ne oluyorsa 2 ay sonra nasıl oluyor aynı arızayı tekrarlıyor?
- Bu sorunu çözüme kavuşturabilecek veya bir çıkış yolu gösterebilecek biri var mı?Ya da Xiaomi'nin XXX isimli servisi bu sorunu halleder dediğiniz bir yer var mı?
Para İadesi almak son çıkış yolu. Şimdiden Teşekkürler.