Çözüldü Xiaomi Mi6 Ceramic 128 gb

ibrhmcvs

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
İbrahim
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
27
Konum
Antalya
Katılım
13 Kasım 2018
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Telefonumda aşırı kullanım olmamasına rağmen bir süredir ghost screen oluştu. Ekranda oluşan izler kalıcı olmamasına rağmen ekran performansı düştü. Ürünüm delta garantili olup garantiye göndermeli miyim kararsızım doğrusu. Delta servisi ile ilgili sosyal medyada kötü yorumlara rastladım. Daha önceden delta servis tecrübem yok. Garantiye göndermem daha mı kötü olur? Her türlü öneriye açığım.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.474
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Telefonumda aşırı kullanım olmamasına rağmen bir süredir ghost screen oluştu. Ekranda oluşan izler kalıcı olmamasına rağmen ekran performansı düştü. Ürünüm delta garantili olup garantiye göndermeli miyim kararsızım doğrusu. Delta servisi ile ilgili sosyal medyada kötü yorumlara rastladım. Daha önceden delta servis tecrübem yok. Garantiye göndermem daha mı kötü olur? Her türlü öneriye açığım.

Geçmiş olsun. Ghost screen problemi büyük çoğunlukla garanti kapsamında değerlendirilerek, ücretsiz olarak çözülen bir sorun. Garantisi olan bir cihazı garantiye göndermeyip de dışarıdan onarımını yaptırarak hem garanti dışı bırakmanız hem de üzerine para vermeniz pek akıl karı değil bence. Tahmin ediyorum herkesin tavsiyesi de servise göndermeniz yönünde olacaktır.

Olumsuz yorum sadece Delta değil hemen her servis için var. Maalesef ki kullanıcılar olarak olumsuzlukları yansıtmayı fazlasıyla sevmemize rağmen memnuniyetlerimizi yansıtmayı pek beceremiyoruz. Forumda "çözüldü" etiketi alan delta servis başlıklarına bir göz atabilirsiniz. Delta Servis 1 veya Delta Servis 2 de ayrıca yardımcı olacaklardır zannediyorum.
 
Üst Alt