- Adım
- Mehmet Ali
- Cihazım
- Mi4
- Yaş
- 27
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 13 Ocak 2016
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
Merhaba arkadaşlar,
Telefonumu neredeyse 5 ay önce arızadan dolayı servise gönderdim (Delta Servis) ve geçen gün telefon servisten sonunda geldi. Teknik servisin yaptığının anakart ve ekran değişimi olduğunu söylediler. Telefonu biraz kurcaladiktan sonra fark ettim ki model numarası kısmında Mi4 LTE yerine Mi4 yazıyor hatta şu postu gönderirken aşağıda 'Mi4 W cihazından' ibaresi çıkıyor ve 4.5 G özelliği sanırım yok.
Bu durumda ya Mi4 W ile devam etmek durumundayım ya da tekrar servise göndermek ki ikinci seçenekte yine bir 4-5 ay bekleyeceğimi düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım, tüketici hakları bu konuda bir şey yapabilir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
MI 4W cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Telefonumu neredeyse 5 ay önce arızadan dolayı servise gönderdim (Delta Servis) ve geçen gün telefon servisten sonunda geldi. Teknik servisin yaptığının anakart ve ekran değişimi olduğunu söylediler. Telefonu biraz kurcaladiktan sonra fark ettim ki model numarası kısmında Mi4 LTE yerine Mi4 yazıyor hatta şu postu gönderirken aşağıda 'Mi4 W cihazından' ibaresi çıkıyor ve 4.5 G özelliği sanırım yok.
Bu durumda ya Mi4 W ile devam etmek durumundayım ya da tekrar servise göndermek ki ikinci seçenekte yine bir 4-5 ay bekleyeceğimi düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım, tüketici hakları bu konuda bir şey yapabilir mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
MI 4W cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi