- Adım
- İsmail
- Cihazım
- Xiaomi mi note
- Yaş
- 31
- Konum
- Erzurum
- Katılım
- 10 Ağustos 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global beta
- Telefon Modeli
- Xiaomi mi note 3
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Arkadaş 1 sene önce Xiaomi mi note 3 KVK garantili telefon aldım.
1) Telefon ekranında birkaç hafta sonra ölü piksel oluştu, sonra ön kamerada biz çizgi çıkmaya başladı. Kvk servise gönderdim yaklaşık 25 iş günü sonra geri geldi.
2) Bu sefer arka kameralardan birinin çalışmadığını farkettim tekrar servise gönderdim, yine yaklaşık 25 iş günü sonra geldi.
3) Bu seferde bildirim ışığının çok sönük olduğunu ve geri tuşu - menü tuşunun neredeyse hiç algılamadığını farkettim. Tekrar servise gönderin dediler yaklaşık 25 iş günü sonra geri geldi.
4) eskiye göre geri tuşu ve menü tuşu daha iyi algılıyor ama hala sıkıntılı. Örneğin ekranda 2 saniye birşeye basmayınca geri tuşu devre dışı kalıyor, ekrana dokununca geri tuşu ve menü tuşu devreye giriyor. Ve hala parmağımı çok iyi algılamıyor. Zaten ışığı da sönük yanıyor bu iki tuşun
Telefonu 3 kez ekrandan dolayı servise gönderdim ve her seferinde 1 ay serviste kaldığı için 4. kez servise göndermek istemiyorum. Anladığım kadarıyla kvk telefonu kendi onarmayıp xiaomi yüksek onarım merkezi diye Cepporta gönderiyor. Hakem heyetine gitsem bir sonuç alır mıyım sizce? Ne önerirsiniz
NOT : 2 gün önce telefonun avize kısmının yanında ufak bir çatlak oluştuğunu fark ettim. Servis bunu bahane edip telefonunuz garanti dışı kalmış diyebilir. Zaten bahane arıyorlar anladığım kadarıyla
1) Telefon ekranında birkaç hafta sonra ölü piksel oluştu, sonra ön kamerada biz çizgi çıkmaya başladı. Kvk servise gönderdim yaklaşık 25 iş günü sonra geri geldi.
2) Bu sefer arka kameralardan birinin çalışmadığını farkettim tekrar servise gönderdim, yine yaklaşık 25 iş günü sonra geldi.
3) Bu seferde bildirim ışığının çok sönük olduğunu ve geri tuşu - menü tuşunun neredeyse hiç algılamadığını farkettim. Tekrar servise gönderin dediler yaklaşık 25 iş günü sonra geri geldi.
4) eskiye göre geri tuşu ve menü tuşu daha iyi algılıyor ama hala sıkıntılı. Örneğin ekranda 2 saniye birşeye basmayınca geri tuşu devre dışı kalıyor, ekrana dokununca geri tuşu ve menü tuşu devreye giriyor. Ve hala parmağımı çok iyi algılamıyor. Zaten ışığı da sönük yanıyor bu iki tuşun
Telefonu 3 kez ekrandan dolayı servise gönderdim ve her seferinde 1 ay serviste kaldığı için 4. kez servise göndermek istemiyorum. Anladığım kadarıyla kvk telefonu kendi onarmayıp xiaomi yüksek onarım merkezi diye Cepporta gönderiyor. Hakem heyetine gitsem bir sonuç alır mıyım sizce? Ne önerirsiniz
NOT : 2 gün önce telefonun avize kısmının yanında ufak bir çatlak oluştuğunu fark ettim. Servis bunu bahane edip telefonunuz garanti dışı kalmış diyebilir. Zaten bahane arıyorlar anladığım kadarıyla