- Adım
- Hakan
- Cihazım
- Xiaomi mi 9t
- Yaş
- 31
- Konum
- Turkiye
- Katılım
- 3 Kasım 2019
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
27.10.2019 tarihinde aldığım Mi 9t 64 Gb Mavi Xiaomi Türkiye Distrübitör Garantili cihazım kutusundan problemli bir şekilde çıktı. Aldığım zamanlarda oyun vs oynamadığımdan çok farkına varamadım. Çok yoğun telefon kullanan birisi değilim. Fakat 1-2 hafta sonra iyice anladım ki ekran kendi kendine dokunuyor. Masaya koyuyorum ve kendi kendine dokunup sağı solu açmasını, uygulama açmasını izliyorum. Youtube ve çeşitli video platformlarında kendi kendine ileri geri sarıyor . Bende bunun üzerine daha yeni aldığım cihazımı ilk ayında Kvk Teknik servise verdim. Cihazı HB üzerinden aldığım Alan Memnun Alfa Bilgisayar'a da durum hakkında bilgi verdim. Kvk cihazı yüksek seviye xiaomi servisine yolladı. Yüksek xiaomi merkezi dedikleri yer Kvk Ankara ve Kvk Kartal şubesiymiş ben Trabzon şubesine verdim. Telefonum 11 gündür orada serviste işlem görüyor şeklinde sisteme girilmiş. Arkadaşlar aynı sorunu yaşayanlar var mı? Eğer varsa ne şekilde çözüm buldular. Ben cihazı daha yeni aldığım ve ilk 1 ay arızası olarak giriş yapıldığı için birebir değişim verilmezse para iadesi talep edeceğim. Eğer aldığım mağaza yapmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağım. Çünkü kutudan bozuk çıkan bir cihaz söz konusu. Bu arada 3 4 kere telefonu sıfırladım yazılımsal vs hata olmadığından eminim. Donanımsal olarak telefonda sorun var. Hem süreç hakkında bilgilendirmek hemde aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa bilgi alışverişinde bulunmak için bu konuyu açtım.