- Adım
- Remzi
- Cihazım
- Xiaomi 4
- Yaş
- 29
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 12 Eylül 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhabalar, telefonumu ekran kayması, kasma, renklerin bozulması sebebiyle 28.08.2018 tarihinde Delta Servis'e yolladım. Bir hafta sonra servisi aradım ve telefona çıkan müşteri temsilcisi anakartın yandığını ve değişeceğini söyledi. Ardından bir kaç gün sonra yani bugün cihazımın durumunu takip etmek için deltaservis cihaz sorgulama kısmına girdim. Yapılan işlem kısmında "Yapılan incelemeler sonucunda üründe kullanıcı hatası olmadığı ve arıza olduğu tespit edilmiştir.Ürün firma ile yapılan sözleşmeler gereği kutu ve aksesuarları ile birlikte servistedir. Ürün iade prosedürüne uygundur." ibaresi yazıyordu. Telefonu gittigidiyor.com internet sitesi üzerinden almıştım. Bu ibare tam olarak ne demek istiyor? Ben bu durumda ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim