Çözüldü Xiaomi Mi 4 cep telefonu, delta servis

Remzis

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Remzi
Cihazım
Xiaomi 4
Yaş
29
Konum
Ankara
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar, telefonumu ekran kayması, kasma, renklerin bozulması sebebiyle 28.08.2018 tarihinde Delta Servis'e yolladım. Bir hafta sonra servisi aradım ve telefona çıkan müşteri temsilcisi anakartın yandığını ve değişeceğini söyledi. Ardından bir kaç gün sonra yani bugün cihazımın durumunu takip etmek için deltaservis cihaz sorgulama kısmına girdim. Yapılan işlem kısmında "Yapılan incelemeler sonucunda üründe kullanıcı hatası olmadığı ve arıza olduğu tespit edilmiştir.Ürün firma ile yapılan sözleşmeler gereği kutu ve aksesuarları ile birlikte servistedir. Ürün iade prosedürüne uygundur." ibaresi yazıyordu. Telefonu gittigidiyor.com internet sitesi üzerinden almıştım. Bu ibare tam olarak ne demek istiyor? Ben bu durumda ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim
 

EinsteinAhmet

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Ahmet
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
10 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
40
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Merhabalar, telefonumu ekran kayması, kasma, renklerin bozulması sebebiyle 28.08.2018 tarihinde Delta Servis'e yolladım. Bir hafta sonra servisi aradım ve telefona çıkan müşteri temsilcisi anakartın yandığını ve değişeceğini söyledi. Ardından bir kaç gün sonra yani bugün cihazımın durumunu takip etmek için deltaservis cihaz sorgulama kısmına girdim. Yapılan işlem kısmında "Yapılan incelemeler sonucunda üründe kullanıcı hatası olmadığı ve arıza olduğu tespit edilmiştir.Ürün firma ile yapılan sözleşmeler gereği kutu ve aksesuarları ile birlikte servistedir. Ürün iade prosedürüne uygundur." ibaresi yazıyordu. Telefonu gittigidiyor.com internet sitesi üzerinden almıştım. Bu ibare tam olarak ne demek istiyor? Ben bu durumda ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim
Ürünün yedek parçası ellerinde yoksa yani cihazı tamir edemiyorlarsa parasını iade edecekler sanırım.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Merhabalar, telefonumu ekran kayması, kasma, renklerin bozulması sebebiyle 28.08.2018 tarihinde Delta Servis'e yolladım. Bir hafta sonra servisi aradım ve telefona çıkan müşteri temsilcisi anakartın yandığını ve değişeceğini söyledi. Ardından bir kaç gün sonra yani bugün cihazımın durumunu takip etmek için deltaservis cihaz sorgulama kısmına girdim. Yapılan işlem kısmında "Yapılan incelemeler sonucunda üründe kullanıcı hatası olmadığı ve arıza olduğu tespit edilmiştir.Ürün firma ile yapılan sözleşmeler gereği kutu ve aksesuarları ile birlikte servistedir. Ürün iade prosedürüne uygundur." ibaresi yazıyordu. Telefonu gittigidiyor.com internet sitesi üzerinden almıştım. Bu ibare tam olarak ne demek istiyor? Ben bu durumda ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim

Merhaba,

Telefonunuzun imei numarası yada telefon numaranızı alabilirsek gerekli inceleme ve durumu tarafınıza bildirelim.

Saygılarımızla.
 

Remzis

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Remzi
Cihazım
Xiaomi 4
Yaş
29
Konum
Ankara
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Merhabalar, telefonumu ekran kayması, kasma, renklerin bozulması sebebiyle 28.08.2018 tarihinde Delta Servis'e yolladım. Bir hafta sonra servisi aradım ve telefona çıkan müşteri temsilcisi anakartın yandığını ve değişeceğini söyledi. Ardından bir kaç gün sonra yani bugün cihazımın durumunu takip etmek için deltaservis cihaz sorgulama kısmına girdim. Yapılan işlem kısmında "Yapılan incelemeler sonucunda üründe kullanıcı hatası olmadığı ve arıza olduğu tespit edilmiştir.Ürün firma ile yapılan sözleşmeler gereği kutu ve aksesuarları ile birlikte servistedir. Ürün iade prosedürüne uygundur." ibaresi yazıyordu. Telefonu gittigidiyor.com internet sitesi üzerinden almıştım. Bu ibare tam olarak ne demek istiyor? Ben bu durumda ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim

Merhabalar,

Ürününüze iade raporu verildi, satın almış olduğunuz yer ile görüşerek iade işlemlerini tamamlayabilirsiniz.Aksi bir durumda bizimle yada çağrı merkezimizle iletişme geçerseniz yardımcı olmaya çalışırız.

Saygılarımız.
 

Remzis

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Remzi
Cihazım
Xiaomi 4
Yaş
29
Konum
Ankara
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar,

Ürününüze iade raporu verildi, satın almış olduğunuz yer ile görüşerek iade işlemlerini tamamlayabilirsiniz.Aksi bir durumda bizimle yada çağrı merkezimizle iletişme geçerseniz yardımcı olmaya çalışırız.

Saygılarımız.

Teşekkur ederim, peki sadece iade mi , yani cihazın yerine aynısını gönderme durumları yok mu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Çunku 669 liraya aldiğim ürün şu an piyasada 800-900 civarı. Bu durumda hak kaybı yaşamış oluyorum
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Teşekkur ederim, peki sadece iade mi , yani cihazın yerine aynısını gönderme durumları yok mu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Çunku 669 liraya aldiğim ürün şu an piyasada 800-900 civarı. Bu durumda hak kaybı yaşamış oluyorum
Maalesef sadece fatura tutarı ödenmekte.
 
Üst Alt