Soru xiaomi m5 Delta Servis Sorunu

hakan0614

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
xmiomi mi5
Yaş
38
Konum
ankara
Katılım
16 Mart 2017
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
17.12.2016 TArihinde hepsiburadan xiaomi m5 aldım . ALmaz olaydım :) Telefon kutudan çıkardı actım dondu resetledi ve bu bole devam etti 10 dakika ile 3 saat arasında bende normal olarak iade olarak gönderdim hepsiburadaya ve hepsiburada iadeyi reddetti kutusu açılmaz telefonun iadesi olmazmış ama faturasında şole bir ibare var cep telefonları ekran jelatini kalkmadıgı sürece iade alınır diye neyse servise gönderin dedim 2 sefer servise gitti yok yazılım güncellendi yok mekanik bakım yapıldı denerek geri geldi. İthalatcı firma sanal bilişim satıcı hepsiburada servis delta :) 3 aydır telefonu kullanamadım. Burda yazmamın amacı hepsiburada ve sanal bilişim ithalacı delta garantili ürün alırsanız başınıza gelecekleri anlatmak fotorafta servise gidiş geliş hepsi mevcuttur. Birde şu var hepsiburadaya ürünü gönderiliyosun 15 gün sonra servise gönderiyor ürünü bezdirme politikası var. bilginize hepsiburadan elektronik ürün alırken 10 kere düşünmek lazım
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

MEHMET ALTUN

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
6.0.1
Cihazım
mi5 64 GB
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
7 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
1
benimde mi5 imde sıkıntı var ara sıra dokunmatik çalişmıyor sırf korkumdan bu delta garantisine gidip gelmeme durumundan dolayı bu şekilde idare ediyorum göndermiyorum. Çok geçmiş olsun sonuç olarak telefonunuz düzeldi mi bari?
 
Oyla:

hakan0614

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
xmiomi mi5
Yaş
38
Konum
ankara
Katılım
16 Mart 2017
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yok daha servste alalı 4 ay oldu daha kullanmak nasip olmadı tuketici haklarına verıp paramı alcam onada zamanım olmadı :) kısaca umudu kestim birddahada kesinlikle ithalatcı garantili ürün almam delta kesinlikle servis cok onemlı son xperia z kullanıyorum. Oda aldım 1 ay sonra kendılıgınden kapandı acılmadı bır daha servis 3 gün içinde swap cıhazla degiştirmişti 4 senedirde kullanıyorum . ne varsa disp. ürününde var
 
Oyla:

MEHMET ALTUN

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
6.0.1
Cihazım
mi5 64 GB
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
7 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Katılıyorum kesinlikle. Bizde bir halt ettik bakalım sonuçları ne olur bilemiyorum en azından şimdilik kullanımda bir sıkıntı çıkarmadı arasıra yaptığı için( dokunmatik çalışmaması) biraz can sıkıcı durum oluşturuyor o kadar temennim yazılımsal olması artık yapacak bir şey yok bu saatten sonra
 
Oyla:

Raidon

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Ercan
Cihazım
Xiaomi Mi5s
Konum
SİVAS
Katılım
21 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar,

Benzer bir durum benim de başıma geldi ve uzun uğraşlar sonucu bir çözüme kavuşturdum. Ürünün servisteki onarım süresi 20 iş gününü geçti ise direkt iade talep edebilirsiniz. Bu 20 iş günü ise sizin bu arızayı bildirdiğiniz tarihten itibaren başlar ve Pazar günleri ve 1 Mayıs dışındaki günler iş günü olarak sayılabilir. Bu süreç sonunda ürün hala sizde değilse iade talep edebilirsiniz. Hatta 10 iş gününü geçiyorsa bu süre, sizin mağduriyetinizi gidermek için benzer özelliklere sahip bir telefonu idareten size tahsis etmek zorundadırlar. Aşağıda vereceğim linteki 3. madde durumu daha iyi açıklamaktadır.

Gördüğüm kadarıyla 18.01.2017 tarihinde gönderdiğiniz ürün, 22.02.2017 tarihinde ancak onarılmış. Hemen hemen 30 günlük bir iş günü süresi mevcut arada ve bu bile yeterli bir sebeptir. Eğer bütün her şeye rağmen hala hakkınızı kullanmanıza engel oluyorlarsa, Tüketici Hakem Heyetine başvurarak haklarınızı yasal yollardan arayabilirsiniz. Umarım en kısa sürede sorununuzu çözersiniz. İyi akşamlar.

Garanti Belgesi Uygulama Esasları:
 
Oyla:

hakan0614

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
xmiomi mi5
Yaş
38
Konum
ankara
Katılım
16 Mart 2017
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
BUnların hepsinin bilgisine sahıbım ben bu kanunu tanımıyorum derse satıcı gıt tuketıcı haklarına dıye yapabılecegın bısey kalmıyor
 
Oyla:

bkamber

Oneplus + xiaomi brands pro owner :)
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilgehan
Cihazım
Mi 11 Ultra
Meslek
FS Mobile App.Dev.
Konum
İZMİR
Katılım
26 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
19
Tepkime puanı
2
Puanları
3
dün bende mecburen gönderdim delta servise garantisi olduğu için. umarım sorun çıkmaz. içi açılmadan çözülmeyecek gibi :/
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
 
Oyla:
Üst Alt