- Adım
- Soner
- Cihazım
- Xiaomi mi a1
- Meslek
- Bilgi işlem
- Yaş
- 44
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 4 Nisan 2016
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 58
- Tepkime puanı
- 56
- Puanları
- 18
Herkese merhaba arkadaşlar. Kvk talihsizliklerinizi olumlu, olumsuz olarak öğrenmek istiyorum...
Hepsiburada ya da gittigidiyor 'dan aldığınız kvk garantisi adı altında aldığımız xiaomiler malesef; yüksek onarım merkezi adı altında evobt tamir görüyor.
amacım kesinlikle hiçbir firmayı karalamak değil. 8 ağustosta aldığım cihazım 10. gün de servis yok problemi ile karşılaştık.
Bakırköy incirli kvk yetkili servise elden teslim ederken arızayı ve onarımı sorduğum da, xiaomi cihazlara biz müdahele etmiyor, sizden alıp onarım merkezine yolluyoruz... cevabını alınca, o zaman siz sadece anlaşmanız gereği kargo'dan farkınız yok. lütfen formu değiştirelim cihazımın DOA kapsamında değişimini istiyorum dedim.
arıza bayram öncesine denk geldiği için bayram sonrası yani 27 ağustosta teslim etttiğim cihaza ne yaptıysam ulaşamadım Tebrik ediyorum kvk ve evobt çalışanlarını.
KVK evobt'de olduğunu söylüyor evobt yi aradığımda cihazınız bizde yok diyor....
Yasal süreyi beklemeden, şirket avukatlarımızdan birine şimdiden ''ses kayıtlarının dinlenmesi'' diye dava dosyasını açtırsam mı diye düşünmeye başladım.
Xiaomi'ye kvk garantisi altında cihaz takibinden başka destek vermediğine dair ispatları toplayıp dava etmek de gelmiyor değil içimden.
Sizlerin garanti sorunlarını dinlemek isterim. kaç gün süre ile cihazınız onarıldı ya da değişime uğradı ?
Hepsiburada ya da gittigidiyor 'dan aldığınız kvk garantisi adı altında aldığımız xiaomiler malesef; yüksek onarım merkezi adı altında evobt tamir görüyor.
amacım kesinlikle hiçbir firmayı karalamak değil. 8 ağustosta aldığım cihazım 10. gün de servis yok problemi ile karşılaştık.
Bakırköy incirli kvk yetkili servise elden teslim ederken arızayı ve onarımı sorduğum da, xiaomi cihazlara biz müdahele etmiyor, sizden alıp onarım merkezine yolluyoruz... cevabını alınca, o zaman siz sadece anlaşmanız gereği kargo'dan farkınız yok. lütfen formu değiştirelim cihazımın DOA kapsamında değişimini istiyorum dedim.
arıza bayram öncesine denk geldiği için bayram sonrası yani 27 ağustosta teslim etttiğim cihaza ne yaptıysam ulaşamadım Tebrik ediyorum kvk ve evobt çalışanlarını.
KVK evobt'de olduğunu söylüyor evobt yi aradığımda cihazınız bizde yok diyor....
Yasal süreyi beklemeden, şirket avukatlarımızdan birine şimdiden ''ses kayıtlarının dinlenmesi'' diye dava dosyasını açtırsam mı diye düşünmeye başladım.
Xiaomi'ye kvk garantisi altında cihaz takibinden başka destek vermediğine dair ispatları toplayıp dava etmek de gelmiyor değil içimden.
Sizlerin garanti sorunlarını dinlemek isterim. kaç gün süre ile cihazınız onarıldı ya da değişime uğradı ?