- Adım
- dante
- Cihazım
- mi5
- Yaş
- 43
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 24 Şubat 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 95
- Tepkime puanı
- 33
- Puanları
- 18
Merhabalar arkadaşlar,
Cepport gittigidiyor mağazasından aldığım mi5 cihaz perşembe günü elime ulaştı. Perşembe günü BTK sitesinde yaptığım ilk kontrolde IMEI kaydı gözükmüyordu. Bunun üzerine cepport mağazasını aradım ancak ulaşım için verdikleri cep telefonunu cevaplayan olmadı. Bunun üzerine gittigidiyor üzerinden mesaj gönderip durumu bildirdim. Ürünlerin tamamının IMEI kaydının olduğu ancak sisteme düşmesinin birkaç gün sürebileceğine yönelik cevap aldım. Dün BTK üzerinden yaptığım sorgulamada ise IMEI'lardan bir tanesinin durumu "KAYITDIŞI OLDUGU TESPİT EDİLEN IMEI" olarak gözükürken diğerinin kaydı yok. Durum hakkında cepport mağasına gittigidiyor üzerinden tekrar mesaj attım ancak dönüş yapılmadı.Öte yandan delta servis internet sitesinde yaptığım sorgulama ise BTK'da kayıt dışı gözüken IMEI'nın garanti kapsamında olduğunu, BTK sitesinde kaydı gözükmeyen IMEI hakkında ise garantinin mevcut olmadığını gördüm.
Pazartesi günü gittigidiyor üzerinden ödemeye onay vermek için son günüm. Telefondan memnunum ama bu IMEI ve garanti durumu pazartesi gününe yetişmeyecek gibi. Belki de hiç düzelmeyecek. İade sürecini mi başlatsam bilemedim.
Aynı durumu yaşayan arkadaşlar oldu mu acaba? Acilen yardım ve görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Cepport gittigidiyor mağazasından aldığım mi5 cihaz perşembe günü elime ulaştı. Perşembe günü BTK sitesinde yaptığım ilk kontrolde IMEI kaydı gözükmüyordu. Bunun üzerine cepport mağazasını aradım ancak ulaşım için verdikleri cep telefonunu cevaplayan olmadı. Bunun üzerine gittigidiyor üzerinden mesaj gönderip durumu bildirdim. Ürünlerin tamamının IMEI kaydının olduğu ancak sisteme düşmesinin birkaç gün sürebileceğine yönelik cevap aldım. Dün BTK üzerinden yaptığım sorgulamada ise IMEI'lardan bir tanesinin durumu "KAYITDIŞI OLDUGU TESPİT EDİLEN IMEI" olarak gözükürken diğerinin kaydı yok. Durum hakkında cepport mağasına gittigidiyor üzerinden tekrar mesaj attım ancak dönüş yapılmadı.Öte yandan delta servis internet sitesinde yaptığım sorgulama ise BTK'da kayıt dışı gözüken IMEI'nın garanti kapsamında olduğunu, BTK sitesinde kaydı gözükmeyen IMEI hakkında ise garantinin mevcut olmadığını gördüm.
Pazartesi günü gittigidiyor üzerinden ödemeye onay vermek için son günüm. Telefondan memnunum ama bu IMEI ve garanti durumu pazartesi gününe yetişmeyecek gibi. Belki de hiç düzelmeyecek. İade sürecini mi başlatsam bilemedim.
Aynı durumu yaşayan arkadaşlar oldu mu acaba? Acilen yardım ve görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Son düzenleme: