- Adım
- Berkay
- Cihazım
- Mi Band 4
- Yaş
- 31
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 23 Ağustos 2019
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Selamlar. Xiaomi smart plug basic(wi-fi) modelini satın aldım. Bütün kurulumları yaptım, bölgeyi çin olarak seçtim. Cihaz ve uygulama güncel olmasına rağmen mi home uygulamasından cihazı kapat diyorum. Uygulamada kapandığı gözüküyor, cihazın üzerindeki mavi ışık da sönüyor fakat cihaz güç kesmiyor. Yani ben cihazı kapatsam da açsam da enerji vermeye devam ediyor. Cihazı aldığım ilk gün bu sorun yoktu fakat 2. gün bu sorun başladı. Cihazı satın aldığım yer ile konuştuğumda son 2 haftadır Xiaomi'nin çin serverlarında sorun olduğunu, aynı sorunu 1 müşterinin daha yaşadığını söyledi. İstersem cihazı geri gönderip değişimini yapabiliriz dedi ama ben cihazı geri göndermeden sorunu çözebilir miyim diye yazmak istedim.