- Adım
- Sami Yusuf
- Cihazım
- redmi 11 s
- Yaş
- 25
- Konum
- İSTANBUL
- Katılım
- 15 Nisan 2026
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 14
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Xiaomi 17 12/256 Çin versiyonu, Global ROM yüklü. 32.000 TL'ye buldum, şu ana kadar bulabildiğim en uygun fiyat bu. Bunun normal Global cihazdan farkı nedir? Bu cihaza server kayıt yapılıyor mu? Güncellemeleri tam alıyormu veya kullanırken herhangi bir sorun yaşar mıyım? Alınır mı, sizce mantıklı mı?