- Adım
- Atakan
- Cihazım
- xuanyuan
- Yaş
- 26
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 25 Aralık 2022
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 133
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 36
- Puanları
- 28
benim bildiğim global cihazlarda var hocam14 Ultra'da E-Sim yoktu diye hatırlıyorum.
benim bildiğim global cihazlarda var hocam14 Ultra'da E-Sim yoktu diye hatırlıyorum.
benim bildiğim global cihazlarda var hocam