- Adım
- Soner
- Cihazım
- 11 Lite 5G 780g
- Meslek
- Mühendis
- Yaş
- 53
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 25 Aralık 2018
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 899
- Tepkime puanı
- 684
- Puanları
- 108
Tayvan rom.. 
rothkohocam mifirm sitesinde mi14t pro yok.
evet memnunum..Tayvan rom kullananlar memnun mu ? Endonezya romundan hiç memnun değilim
Kullanıyorum, sıkıntı yok, stabil...Tayvan rom kullananlar memnun mu ? Endonezya romundan hiç memnun değilim
Teşekkür ederim hocam görüşme kaydı var dimi bu romdaKullanıyorum, sıkıntı yok, stabil...
Evet var...Teşekkür ederim hocam görüşme kaydı var dimi bu romda