HyperOS Xiaomi 13T (Aristotle) - EEA Avrupa Kararlı Rom HyperOS1.0.5.0.UMFEUXM İndirme Bağlantıları

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
23
Mesajlar
267
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Yükledim ilk izlenimlerim iyileşme var gibi 😀 sadece 1 kere uygulama arası geciste hafif kasar gibi oldu gerisi full akıcı tam performansı. Yarın sıcak havada görücez 😀😀
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
23
Mesajlar
267
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Arkadaşlar anismayonlari kaldır desenizde kalkmiyordu animasyonlu devam ediyordu sistem bunu duzeltmisler ellerine sağlık animasyon kapanıyor artık 😀😀
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
23
Mesajlar
267
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Hocam xiaomi hala resmi rom sitesinde neden global ve avrupa romunu paylaşmıyor anlamış değilim bu sürümler pilot sürüm mü final sürüm mü onuda bilmiyorum final sürüm olsaydı resmi sitede yer alması gerekiyordu.
Kanka iyileştirmelere bakılırsa yayinlananlar stable beta
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.710
Çözümler
9
Tepkime puanı
2.075
Puanları
138

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
23
Mesajlar
267
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Avrupa romunda yeni widgetlar gelmiş mi? birisi global roma çindeki widgetların geldiğini yazmıştı.
Valla ben widget kullanmiyorum bilgim yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar iyileştirmeler olmuş ama hala hantal mi 14 deki akıcılık yok malesef android 14 le.alakali. Bilmiyorum ama sistem hala hantal kalıyor mi 14 de geri gecinde farkediyorsunuz yani
 

SelimAK

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim AK
Cihazım
Mi 11T Pro
Meslek
Paramedik
Yaş
21
Konum
İSTANBUL
Katılım
25 Kasım 2019
Konular
39
Mesajlar
182
Çözümler
2
Tepkime puanı
85
Puanları
28
Hocam xiaomi hala resmi rom sitesinde neden global ve avrupa romunu paylaşmıyor anlamış değilim bu sürümler pilot sürüm mü final sürüm mü onuda bilmiyorum final sürüm olsaydı resmi sitede yer alması gerekiyordu.
Hocam pilot olsa bana gelmez. Cihazda Global 1.03 var şuan.
 

frknaknc

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi 13T
Konum
Türkiye
Katılım
24 Mayıs 2019
Konular
58
Mesajlar
314
Tepkime puanı
244
Puanları
58
Kuran arkadaşlar değer mi geçmeye 1.0.3 den 1.0.5 e
 

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
174
Mesajlar
4.527
Çözümler
28
Tepkime puanı
3.474
Puanları
188
Rom içindeki aramalar ve mesajlaşma uygulaması google mu yoksa xiaomi nin uygulamaları mı yükl geliyor ?
EEA Avrupa romunda önyüklü şekilde Google'ın arama, rehber ve mesajlaşma uygulamaları vardır.
 
Üst Alt