- Adım
- Alper Kasap
- Cihazım
- Mi Note 10 Lite
- Meslek
- Mühendis
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 28 Şubat 2019
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 124
- Tepkime puanı
- 116
- Puanları
- 43
1 mart günü miui türkiye marketten wifi 2 aldım. Ürün paket dışından sağlam görünüyordu ama açtığımda usb girişnin kenarından çatlak olduğunu gördüm. Ürün çalışırsa iadeye gerek duymam. Taktım fişe ancak ne ışık yandı ne de mi home uygulamasından cihazı bulabildim. Ürünü geri kargoladım ve durumu bildirdim. Cihaz bugün kargo ile geri geldi. 6.5 tl kargo ücreti de verdim.
Kutudan çıkan bilgilendirme makbuzu ektedir. Yazılana göre cihazın sorunu giderilmiş ve testi yapılmış. İyi dedim tamam güzel taktım tekrar fişe. Işığın yandığını görünce bi mutlu oldum. Oldum olmasına da ürünü buluyor ancak bağlantı aşamasında sorun çıkıyor.
Ben anlamadım bu işi. Benim cihazım neden internette tanıtımı yapıldığı gibi sorunsuz şekilde bağlanamıyor? Engel nedir?
Merak ettiğim bir diğer konu bu cihazın onarımının nasıl yapıldığı. Tertemiz cihazı gönderdim geriye levyeyle girişilmiş gibi geldi. Bu normal midir?
(Cihazı şuanda kullanamadığımı hatırlatırım.)
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kutudan çıkan bilgilendirme makbuzu ektedir. Yazılana göre cihazın sorunu giderilmiş ve testi yapılmış. İyi dedim tamam güzel taktım tekrar fişe. Işığın yandığını görünce bi mutlu oldum. Oldum olmasına da ürünü buluyor ancak bağlantı aşamasında sorun çıkıyor.
Ben anlamadım bu işi. Benim cihazım neden internette tanıtımı yapıldığı gibi sorunsuz şekilde bağlanamıyor? Engel nedir?
Merak ettiğim bir diğer konu bu cihazın onarımının nasıl yapıldığı. Tertemiz cihazı gönderdim geriye levyeyle girişilmiş gibi geldi. Bu normal midir?
(Cihazı şuanda kullanamadığımı hatırlatırım.)
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi