- Katılım
- 22 Ocak 2020
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
Selamlar. İnternetimde sürekli kopma olduğu için ve 24 aylık taahhüttüm olduğu için Tüketici Hakem Heyetine başvurarak aboneliğimin cayma bedelsiz olarak feshedilmesini talep ettim. Talebim kabul edildi, elimde karar formu var fakat e-Tebligat üzerinden kontrol ettiğimde henüz düşmemiş. 3-4 güne oraya da düşer diye tahmin ediyorum. Bugün Vodafone Net müşteri hizmetlerini aradığımda henüz böyle bir şey sisteme düşmemiş diyor.
Teşekkürler.
- Aboneliğimi henüz iptal ettirmedim, bu süreç nasıl işliyor?
- Ne zaman iptal ettirmem gerekiyor?
- Tam olarak şu andan itibaren ne yapmam lazım?
Teşekkürler.