Yardım Viomi S9 gri harita sorunu

muratcl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Viomi s9
Yaş
37
Konum
Giresun
Katılım
20 Nisan 2021
Konular
2
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Herkese merhaba. 2 adet viomi s9 model süpürge aldık. Mi home uygulaması kullanıyoruz. Alalı 5 gün oldu biri sorunsuz çalışıyor ancak diğerinde ilk haritalamada sorun yaşıyoruz.
Cihaz bütün evi tarıyor, haritalamayı yaparak süpürüyor, temizlik bitti uyarısı vererek şarj istasyonuna dönüyor. Ancak oluşturulan harita gri olarak kalıyor. Oda bölme yapmıyor, alan düzenlemeye izin vermiyor. Yani kendimiz oda bölmeye çalışsak da izin vermiyor.
Haritayı silip yeni harita oluşturmayı denedik, fabrika ayarlarına döndürüp denedik. İlk işlemde kenarları süpür seçeneği ile taratıyoruz ve şarj problemi yok. Tek seferde evi dolaşıyor ancak bu sorunu yaşıyoruz.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim, iyi günler herkese.
 

baha11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
bahadır
Cihazım
viomi s9
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
22 Nisan 2021
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Herkese merhaba. 2 adet viomi s9 model süpürge aldık. Mi home uygulaması kullanıyoruz. Alalı 5 gün oldu biri sorunsuz çalışıyor ancak diğerinde ilk haritalamada sorun yaşıyoruz.
Cihaz bütün evi tarıyor, haritalamayı yaparak süpürüyor, temizlik bitti uyarısı vererek şarj istasyonuna dönüyor. Ancak oluşturulan harita gri olarak kalıyor. Oda bölme yapmıyor, alan düzenlemeye izin vermiyor. Yani kendimiz oda bölmeye çalışsak da izin vermiyor.
Haritayı silip yeni harita oluşturmayı denedik, fabrika ayarlarına döndürüp denedik. İlk işlemde kenarları süpür seçeneği ile taratıyoruz ve şarj problemi yok. Tek seferde evi dolaşıyor ancak bu sorunu yaşıyoruz.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim, iyi günler herkese.
Merhaba bende ilk kullandığımda haritalandırırken kenarları süpürge seçeneğini seçtiğimde bahsettiğiniz gibi gri zeminli bir harita oluşturmuştu ve oda ismi ve bölme işlemi yaptırmıyordu bende sildim haritayı ve direk uygulamadaki ana sayfadan start işlemi yaptım evin tamamını taradı ve bütün odaları ayırdı sizde direk start'a basarak deneyin olabilir diye düşünüyorum. Makine yeni olduğu için pek bilgi alabileceğimiz kimsede yok gibi benimde şöyle bir sorunum var temizliği bitirip şarj ünitesine döndüğünde önce ''device error'' bildirimi ardından ''cleaning completed'' uyarısı alıyorum mihome uygulamasını açtığımda da haritanın altında dikkat işareti ile beraber''dust collector fan failure'' uyarısı veriyor.Cihazı alalı 1 hafta oldu tekrar gönderdim servis denemiş herhangi bir sorun yok toz torbasını takarken klik sesi duymanız gerekiyor tam oturmamış dedi ama servisten geldiğinde gene yaptı ve süreklide yapıyor cihazın çalışmasında bir sorun gözükmüyor nerden yardım alabilirim bilmiyorum acaba iphone telefondan dolayımı sorun çıkarıyor siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı iyigünler
 

muratcl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Viomi s9
Yaş
37
Konum
Giresun
Katılım
20 Nisan 2021
Konular
2
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yanıtınız ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. "Bütün evi süpür" seçeneği ile yaptık ve haritalamayı tamamladı.
Sizinki gibi bir sorun yaşamadık. Toz haznesini boşaltabiliyor mu? Toz torbasının cihaza takıldığı yerdeki torba deliğini kapatan sürgülü kısım bir miktar kapanıyor olabilir mi acaba? Vakum gücünü azaltabilecek aklıma sadece bu geldi.
Haritalamayı çözdük, cihazın mop yapmadığını fark ettik. Mopa su gelmiyor. Tıkacı kaldırıp hazneye su doldurduk, en yüksek su seviyesinde, vacuum+mop ve sadece mop ile de denedik ama ıslatmıyor. Bu konuyla ilgili fikriniz var mı?
 

baha11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
bahadır
Cihazım
viomi s9
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
22 Nisan 2021
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yanıtınız ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. "Bütün evi süpür" seçeneği ile yaptık ve haritalamayı tamamladı.
Sizinki gibi bir sorun yaşamadık. Toz haznesini boşaltabiliyor mu? Toz torbasının cihaza takıldığı yerdeki torba deliğini kapatan sürgülü kısım bir miktar kapanıyor olabilir mi acaba? Vakum gücünü azaltabilecek aklıma sadece bu geldi.
Haritalamayı çözdük, cihazın mop yapmadığını fark ettik. Mopa su gelmiyor. Tıkacı kaldırıp hazneye su doldurduk, en yüksek su seviyesinde, vacuum+mop ve sadece mop ile de denedik ama ıslatmıyor. Bu konuyla ilgili fikriniz var mı?
Ben mop da bir sorun yaşamadım ama bir çok arızanın cihazı fabrika ayarlarına döndürülerek çözümlenebileceğini internette araştırırken okumuştum.Sizde isterseniz bir deneyin çözüm olmazsa mekanik bir arızadır tekrar iadeye gönderirsiniz onlar çözerler diye düşünüyorum.
 

muratcl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Viomi s9
Yaş
37
Konum
Giresun
Katılım
20 Nisan 2021
Konular
2
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Ben mop da bir sorun yaşamadım ama bir çok arızanın cihazı fabrika ayarlarına döndürülerek çözümlenebileceğini internette araştırırken okumuştum.Sizde isterseniz bir deneyin çözüm olmazsa mekanik bir arızadır tekrar iadeye gönderirsiniz onlar çözerler diye düşünüyorum.
Birkaç kez fabrika ayarlarına döndürüp denedim ancak değişmiyor. Sanırım mecburen firmaya göndereceğim.
Siz hata sorununu çözebildiniz mi?
 

baha11

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
bahadır
Cihazım
viomi s9
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
22 Nisan 2021
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Birkaç kez fabrika ayarlarına döndürüp denedim ancak değişmiyor. Sanırım mecburen firmaya göndereceğim.
Siz hata sorununu çözebildiniz mi?
Hata sorunu kendiliğinden çözüldü gibi ara sıra device error hatası veriyor ama şimdiki sorunum şarj ünitesine geldiğinde her defasında vakum yapıyordu şimdi nokta temizlik yada sadece 1 oda seçimi temizliği yapıtıktan sonraki şarja döndüğünde vakum yapmıyor ilk aldığımda elimle şarjdan ayırıp home düğmesine bastığımda her dönüşünde vakum yapıyordu diye hatırlıyorum
 

muratcl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Viomi s9
Yaş
37
Konum
Giresun
Katılım
20 Nisan 2021
Konular
2
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hata sorunu kendiliğinden çözüldü gibi ara sıra device error hatası veriyor ama şimdiki sorunum şarj ünitesine geldiğinde her defasında vakum yapıyordu şimdi nokta temizlik yada sadece 1 oda seçimi temizliği yapıtıktan sonraki şarja döndüğünde vakum yapmıyor ilk aldığımda elimle şarjdan ayırıp home düğmesine bastığımda her dönüşünde vakum yapıyordu diye hatırlıyorum
Ayarlar bölümünde "dust switch" aktif değilse onu seçip tekrar deneyebilirsiniz.
 

Ayşen erva

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ayse
Cihazım
Wiomi S9
Yaş
37
Konum
Niğde
Katılım
19 Ağustos 2021
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hata sorunu kendiliğinden çözüldü gibi ara sıra device error hatası veriyor ama şimdiki sorunum şarj ünitesine geldiğinde her defasında vakum yapıyordu şimdi nokta temizlik yada sadece 1 oda seçimi temizliği yapıtıktan sonraki şarja döndüğünde vakum yapmıyor ilk aldığımda elimle şarjdan ayırıp home düğmesine bastığımda her dönüşünde vakum yapıyordu diye hatırlıyorum
Merhaba.ayni sorunu yaşiyorum cözüme ulaştiniz mi acaba?
 
Üst Alt