- Adım
- Ali
- Cihazım
- Mi 9 lite
- Yaş
- 42
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 28 Aralık 2019
- Konular
- 28
- Mesajlar
- 130
- Tepkime puanı
- 74
- Puanları
- 28
Kısaca anlatıyorum.
Bir mağaza zincirinden Urbanears marka kulaklık almıştım.
Ses kalitesinden memnun kalmadım.
Mağazaya geri götürdüm. Onlar da distribütöre yolladılar.
Tam bu aşamada Urbanears’ın yurtdışındaki merkezine mail gönderdim.
Memnuniyetsizliğimi dile getirdim.
“Yetkili servisten gelecek cevabı bekleyelim” dediler.
Bir süre sonra, yetkili servis “kulaklıkta sorun yoktur” diyerek, kulaklığı geri yolladı.
Tekrar Urbanears merkeze yazdım.
Benden ne istediler biliyor musunuz?
Kulaklığı makasla birkaç yerden makasla kesip, bir kağıdın üzerine tarih gibi birtakım bilgiler yazıp, onların fotoğrafını çekip kendilerine yollamamı istediler. Yenisini yollayacaklardı.
Dediklerini yaptım.
Kulaklığı DHL kargo firması ile yolladılar. Gümrüğe takıldı. Kendileri gümrükten çektiler. Gümrük vergisini de bana ödetmediler.
Memnun kaldım yolladıkları kulaklığın ses kalitesinden.
Hızlı şekilde anlattım ama süreç yaklaşık bir ay sürmüştür.
Bir mağaza zincirinden Urbanears marka kulaklık almıştım.
Ses kalitesinden memnun kalmadım.
Mağazaya geri götürdüm. Onlar da distribütöre yolladılar.
Tam bu aşamada Urbanears’ın yurtdışındaki merkezine mail gönderdim.
Memnuniyetsizliğimi dile getirdim.
“Yetkili servisten gelecek cevabı bekleyelim” dediler.
Bir süre sonra, yetkili servis “kulaklıkta sorun yoktur” diyerek, kulaklığı geri yolladı.
Tekrar Urbanears merkeze yazdım.
Benden ne istediler biliyor musunuz?
Kulaklığı makasla birkaç yerden makasla kesip, bir kağıdın üzerine tarih gibi birtakım bilgiler yazıp, onların fotoğrafını çekip kendilerine yollamamı istediler. Yenisini yollayacaklardı.
Dediklerini yaptım.
Kulaklığı DHL kargo firması ile yolladılar. Gümrüğe takıldı. Kendileri gümrükten çektiler. Gümrük vergisini de bana ödetmediler.
Memnun kaldım yolladıkları kulaklığın ses kalitesinden.
Hızlı şekilde anlattım ama süreç yaklaşık bir ay sürmüştür.