- Adım
- Yuhun
- Cihazım
- Uh
- Meslek
- Serbest
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 18 Ekim 2019
- Konular
- 150
- Mesajlar
- 440
- Tepkime puanı
- 403
- Puanları
- 78
Oturduğum semte evvelden beri sorun vardı internet te özelikle 4.5G de bı çok forumda turktelekom kullananlar 20 30 100 Mbps hız alırken ben 1veya 2 Mbps alıyordum evde 4 adet turktelekom kullanıcısı var hepsinde de aynı sorun vardı 4 hattanda kayıt bıraktım 4'dune farklı farklı cevap verilmiş hele hele en son dunki cevap verilen bildiğiniz Rezillik sorun olduğunu kabul etmişler saha ekibi ama düzeltmek yerine ileriki zamanda yapılacak diye not düşmüş bende diyorum ki firmaya biz bu paketlere para veriyoruz ben 4.5G hızını neden alamıyoruz ozaman sizlerde bu bana yapılan dönüş için paketimizde düşüş yapın sonuçta ortada sorun var bu sorun cozulene kadar bizimde hakkımızı yemeyin diyorum üst yetkili kişiyle konuşarak böyle birşey yapamayız diyor bende müşteri temsilcisi ile konuşurken sizi cimere şikayet edicem dedim ve ettim bugün hem turktelekom dan hemde cimerde mesaj gelmiş cimer başvurunuz işleme alındı gereken yapılacak denildi turktelekom ise böyle mesaj attı (Herkez bence hakkını aramalı biz para verip 4.5G veya 5G gibi hızlar konusulurken bu hızları alamassak ne anlamı var ozaman para vermenin verimli kullansak evet ama verimsiz kullanınca insanın zoruna gidiyor)
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.