- Adım
- Barış Aslan
- Cihazım
- Samsung S2
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 6 Haziran 2017
- Konular
- 22
- Mesajlar
- 164
- Tepkime puanı
- 284
- Puanları
- 63
Türknete kayıt olurken siz ve ben 1 ay ÜCRETSİZ İnternet kullanmak için verecegınız kod----APE63HG31PRE
Türknete kayıt olurken siz ve ben 1 ay ÜCRETSİZ İnternet kullanmak için verecegınız kod----APE63HG31PRE
Türktelekom üyesi iken internete 65TL ev telefonunada 40TL veriyordum kendi kullanımım ve çocukların oyun vsss kullanımı sonrası 3 günde AKK sınırı doldugundan ınternet kullanımı özellikle vıdeo kullanımı işkence idi dedimki sonuçta ha türktelekom ha türknet altyapı aynı neden türktelekoma fazla para vereyimde eşşek hızında internet kullanayım dedim
İnternet ve ev telefonu 65TL üstelik AKK yok sözleşme yok cayma bedeli yok dedik ve Türknete geçtik
1.Evrak işleri ile sıkıntı yasamadım
2.Ev telefonu kapanmadan geçiş saglandı
MH--Müşteri Hizmetleri
Bu aşamada yasadıgım sıkıntı şu oldu
3.Bir gün içinde İnternetim kesildi aynı günde bana kullanıcı bilgilerim gönderildi girin kullanın denildi sıkıntı burda gerçekleşti gerekli yerlere girdim ikinci bir ayar kısmı varmış orda hata yapıyormuşum düzgün girsem kullanmaya aynı gün içersinde başlayacagım bu sıkıntıdan tam 10 gün internetsiz kaldım ve hatayı kendim çözdüm yine ( burda hata bende gözükebilir ama HERKES bu ayarları yapamaz bilemez türktelekomda otomatik yapılmıştı başka bir pakettede MH ile telefonda beraber yapmıştık )
Burda MH ulaştım yanılmıyorsam cumartesi idi dedim böyleyken böyle tamam pazartesi arayın beraber yapalım dedi pazartesi aradık ulaşabilirsen tabi numaramı nasıl ayarladılarsa otomatik bilgisayar çıkıyor ve yine otomatik cevap türknet sitesinden online ulaş diyor şimdi internet yok nasıl ulaşacagım bu şekilde 10 gün internetsiz kaldık telefon internetinden uygulamaya girip baglanamadıgımı yazdım cevap yok bu 10 günlük sürede sadece bir kere yazabildim şikayetimi başkada yazamıyorsun kabul etmiyor baktım cevap yok şikayet var com sitesine yazdım anında cevap geldı uygulama üzerinden yazdıgım sorunlara cevap verilmiyor bakılmıyor şikayet var com üzerinden yaptıgımda anında cevap geldi 10 gündür ugraş dur MH ulaşabılsem karşılıklı konuşup nerde hata yapılmış bulacagız ve aynı gün interneti kullanacagım
Aslında kesinti olmadan aynı gün geçiş yapıyorsunuz kesinti kısmı yeni kullanıcı bılgılerını gırene kadar
MH ulaşamamak gerçekten sıkıntı 10 dk iş için 10 gün internetsiz kaldım
Kendi çapımda kullanımıma bakarak iyimi ettim geçmekle iyi ettim aynı altyapıyı kullandıktan sonra fazla para vermenin anlamı yok üstelik AKK yok sözleşme yok
cayma bedeli yok
Türknete kayıt olurken siz ve ben 1 ay ÜCRETSİZ İnternet kullanmak için verecegınız kod----APE63HG31PRE
Türktelekom üyesi iken internete 65TL ev telefonunada 40TL veriyordum kendi kullanımım ve çocukların oyun vsss kullanımı sonrası 3 günde AKK sınırı doldugundan ınternet kullanımı özellikle vıdeo kullanımı işkence idi dedimki sonuçta ha türktelekom ha türknet altyapı aynı neden türktelekoma fazla para vereyimde eşşek hızında internet kullanayım dedim
İnternet ve ev telefonu 65TL üstelik AKK yok sözleşme yok cayma bedeli yok dedik ve Türknete geçtik
1.Evrak işleri ile sıkıntı yasamadım
2.Ev telefonu kapanmadan geçiş saglandı
MH--Müşteri Hizmetleri
Bu aşamada yasadıgım sıkıntı şu oldu
3.Bir gün içinde İnternetim kesildi aynı günde bana kullanıcı bilgilerim gönderildi girin kullanın denildi sıkıntı burda gerçekleşti gerekli yerlere girdim ikinci bir ayar kısmı varmış orda hata yapıyormuşum düzgün girsem kullanmaya aynı gün içersinde başlayacagım bu sıkıntıdan tam 10 gün internetsiz kaldım ve hatayı kendim çözdüm yine ( burda hata bende gözükebilir ama HERKES bu ayarları yapamaz bilemez türktelekomda otomatik yapılmıştı başka bir pakettede MH ile telefonda beraber yapmıştık )
Burda MH ulaştım yanılmıyorsam cumartesi idi dedim böyleyken böyle tamam pazartesi arayın beraber yapalım dedi pazartesi aradık ulaşabilirsen tabi numaramı nasıl ayarladılarsa otomatik bilgisayar çıkıyor ve yine otomatik cevap türknet sitesinden online ulaş diyor şimdi internet yok nasıl ulaşacagım bu şekilde 10 gün internetsiz kaldık telefon internetinden uygulamaya girip baglanamadıgımı yazdım cevap yok bu 10 günlük sürede sadece bir kere yazabildim şikayetimi başkada yazamıyorsun kabul etmiyor baktım cevap yok şikayet var com sitesine yazdım anında cevap geldı uygulama üzerinden yazdıgım sorunlara cevap verilmiyor bakılmıyor şikayet var com üzerinden yaptıgımda anında cevap geldi 10 gündür ugraş dur MH ulaşabılsem karşılıklı konuşup nerde hata yapılmış bulacagız ve aynı gün interneti kullanacagım
Aslında kesinti olmadan aynı gün geçiş yapıyorsunuz kesinti kısmı yeni kullanıcı bılgılerını gırene kadar
MH ulaşamamak gerçekten sıkıntı 10 dk iş için 10 gün internetsiz kaldım
Kendi çapımda kullanımıma bakarak iyimi ettim geçmekle iyi ettim aynı altyapıyı kullandıktan sonra fazla para vermenin anlamı yok üstelik AKK yok sözleşme yok
cayma bedeli yok
Son düzenleme: