Türk Telekom Turk Telekom Taahhüt Süresi Karmaşası

Wolker

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ilker
Cihazım
9T PRO
Yaş
42
Konum
Kayseri
Katılım
6 Kasım 2019
Konular
7
Mesajlar
24
Tepkime puanı
27
Puanları
13
Merhaba arkadaşlar öncelikle, Türk telekom kurumsal hat üyesiyim

31.12.2018 tarihinde 2 yıllık taahhut verdiğim bir hattım var ve artık ben hattımı taşımak istiyorum
30.11.2020 tarihinde yani kasım ayının sonunda taahhut sürem sona erecek gel gör ki kasım ayın girdigimiz de turktelekom online uygulaması bana "herhangibi bir tahhutunuz yok" demeye başladı.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve "hattınızı çayma bedeli ödemeden taşıyabilirsiniz" dediler.
Gelgör ki emin olamadım bir gün sonra teyit için tekrar aradım bu seferde "kasım sonuna kadar beklemek zorundasınız" dediler. Emin olun şaşırdım kaldım bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Iyi akşamlar

Ek yaptıklarım
*124# kurumsal hatlarda çalışmıyor
Türk Telekom bayisi çalışanları sordugum da birşeyler söyleyemediler.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

tapatalk3410

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
ibrahim
Cihazım
xiaomi mi 5s
Yaş
42
Konum
istanbul
Katılım
1 Ağustos 2018
Konular
13
Mesajlar
370
Tepkime puanı
132
Puanları
58
benim de şuan aynı yazıyor. baska operatöre taşımayı düşünüyorum. Türk Telekom çok kötü hat internet konusunda. depremde ilk çekmeyen hat ve en uzun süre gelmeyen hat yine Türk Telekom dur
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
61
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
37
Mesajlar
3.695
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.434
Puanları
238
Merhaba arkadaşlar öncelikle, Türk telekom kurumsal hat üyesiyim

31.12.2018 tarihinde 2 yıllık taahhut verdiğim bir hattım var ve artık ben hattımı taşımak istiyorum
30.11.2020 tarihinde yani kasım ayının sonunda taahhut sürem sona erecek gel gör ki kasım ayın girdigimiz de turktelekom online uygulaması bana "herhangibi bir tahhutunuz yok" demeye başladı.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve "hattınızı çayma bedeli ödemeden taşıyabilirsiniz" dediler.
Gelgör ki emin olamadım bir gün sonra teyit için tekrar aradım bu seferde "kasım sonuna kadar beklemek zorundasınız" dediler. Emin olun şaşırdım kaldım bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Iyi akşamlar

Ek yaptıklarım
*124# kurumsal hatlarda çalışmıyor
Türk Telekom bayisi çalışanları sordugum da birşeyler söyleyemediler.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Bildiğim kadarıyla son on beş gün içinde herhangi bir ücret ödemeden cayma hakkınızı kullanabilirsiniz Operatörler arasında farklılık gösterebilir mi emin değilim ama Turkcell den Telekom a geçiş yaptığmda taahhüt süremin bitimine 2 hafta kala hiç bir ücret talep edilmemişti.
 

solanercan

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
ercan solan
Cihazım
note 9
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
8 Ağustos 2020
Konular
5
Mesajlar
493
Çözümler
3
Tepkime puanı
292
Puanları
78
Merhaba arkadaşlar öncelikle, Türk telekom kurumsal hat üyesiyim

31.12.2018 tarihinde 2 yıllık taahhut verdiğim bir hattım var ve artık ben hattımı taşımak istiyorum
30.11.2020 tarihinde yani kasım ayının sonunda taahhut sürem sona erecek gel gör ki kasım ayın girdigimiz de turktelekom online uygulaması bana "herhangibi bir tahhutunuz yok" demeye başladı.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve "hattınızı çayma bedeli ödemeden taşıyabilirsiniz" dediler.
Gelgör ki emin olamadım bir gün sonra teyit için tekrar aradım bu seferde "kasım sonuna kadar beklemek zorundasınız" dediler. Emin olun şaşırdım kaldım bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Iyi akşamlar

Ek yaptıklarım
*124# kurumsal hatlarda çalışmıyor
Türk Telekom bayisi çalışanları sordugum da birşeyler söyleyemediler.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Online işlemler programını fazla ciddiye almayın. Çoğu kez hatalı bilgiler göstermekte. Taahhüdün son ayında hep bir taahhüt bulunmamakta yazar.
Zaten son aya gelmişsiniz. Taahhüt bozma bedeli kalan süre üzerinden alınacağı için çok bir şey tutmaz. Yada 15 gün daha beklersiniz size kalmış.
 

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Konu yanlış kategoriye açılmış

Sohbet kategorisinden Türk Telekom kategorisine taşınmıştır
 
Üst Alt