- Adım
- Ilker
- Cihazım
- 9T PRO
- Yaş
- 43
- Konum
- Kayseri
- Katılım
- 6 Kasım 2019
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 24
- Tepkime puanı
- 27
- Puanları
- 13
Merhaba arkadaşlar öncelikle, Türk telekom kurumsal hat üyesiyim
31.12.2018 tarihinde 2 yıllık taahhut verdiğim bir hattım var ve artık ben hattımı taşımak istiyorum
30.11.2020 tarihinde yani kasım ayının sonunda taahhut sürem sona erecek gel gör ki kasım ayın girdigimiz de turktelekom online uygulaması bana "herhangibi bir tahhutunuz yok" demeye başladı.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve "hattınızı çayma bedeli ödemeden taşıyabilirsiniz" dediler.
Gelgör ki emin olamadım bir gün sonra teyit için tekrar aradım bu seferde "kasım sonuna kadar beklemek zorundasınız" dediler. Emin olun şaşırdım kaldım bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Iyi akşamlar
Ek yaptıklarım
*124# kurumsal hatlarda çalışmıyor
Türk Telekom bayisi çalışanları sordugum da birşeyler söyleyemediler.
31.12.2018 tarihinde 2 yıllık taahhut verdiğim bir hattım var ve artık ben hattımı taşımak istiyorum
30.11.2020 tarihinde yani kasım ayının sonunda taahhut sürem sona erecek gel gör ki kasım ayın girdigimiz de turktelekom online uygulaması bana "herhangibi bir tahhutunuz yok" demeye başladı.Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve "hattınızı çayma bedeli ödemeden taşıyabilirsiniz" dediler.
Gelgör ki emin olamadım bir gün sonra teyit için tekrar aradım bu seferde "kasım sonuna kadar beklemek zorundasınız" dediler. Emin olun şaşırdım kaldım bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ve yardımcı olabilirlerse çok sevinirim. Iyi akşamlar
Ek yaptıklarım
*124# kurumsal hatlarda çalışmıyor
Türk Telekom bayisi çalışanları sordugum da birşeyler söyleyemediler.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Moderatör tarafında düzenlendi: