Yardım Telefon garantisi hakkında sorum var

arda0

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Arda
Cihazım
Xiaomi Redmi 9T
Konum
İstanbul
Katılım
2 Temmuz 2022
Konular
2
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
indonesia rom 12.5.7
Telefon Modeli
xiaomi redmi 9T
Bootloader Kilidi
Kapalı
selamlar arkadaşlar ben Vodafone dan Xiaomi Redmi 9T telefon almıştım 2 yıl garantili ve 21 ağustos pazar arızalandı ve 22 sinde ise ben vodafone a geri götürüp servise yollamaları için verdim cihazımı ve 1 hafta 10 güne haber çıkar dediler ama hala haber çıkmadı sorum şu ki telefonu verdiğim günü de 20 iş günü içinde sayılıyor mu ve 20 iş günü dolduğu halde telefonumun arızası giderilip verilmezse değişim veya para iadesi talep edebilir miyim? (ben onlara verdim onlar servise yollaycak) bilgsisi olanlar yardımcı olursa sevinirim teşekkür ederim.
*telefonun arızası işe şöyle oldu telefonum normal şarjdayken ben gidip şarjdayken uğraşıyordum ama ağır bişi yapmıyordum ig de takılıyordum ve telefon birçok kez olduğu gibi yine dondu (bazen uygulamalar yanıt vermiyor bazen sistem arayüzü yanıt vermiyor bazense donuyordu 30 sn sonra kendine geliyordu yine klasik MIUI) bende telefonu kapatma tuşuna bastım kapanmadı 1-2 defa daha bastım kapansın diye sonra baktım hala kapanmıyor kasım kasım kasılıyordu bende basılı tuttum kapansın diye sonra kapandı birdaha açılmadı.
not:telefon da bl açmadan rom değişimi yapmıştım 3-4 ay önce ve reset de atmamıştım.
 

burhan0660

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burhan
Cihazım
mi max 2
Yaş
34
Konum
ankara
Katılım
2 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
2.016
Çözümler
21
Tepkime puanı
1.049
Puanları
188
hocam söylediginiz telefon kronik sorunu var aynı sizin sorununuz gibi bir çok kullanıcı etkilendi eger yapabiliyorsanız para iadesi yerine başka bir cihaz modeli alabilirseniz daha iyi olacaktır "tavsiyedir"
 
Oyla:

arda0

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Arda
Cihazım
Xiaomi Redmi 9T
Konum
İstanbul
Katılım
2 Temmuz 2022
Konular
2
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
hocam söylediginiz telefon kronik sorunu var aynı sizin sorununuz gibi bir çok kullanıcı etkilendi eger yapabiliyorsanız para iadesi yerine başka bir cihaz modeli alabilirseniz daha iyi olacaktır "tavsiyedir"
nasıl yani xiaomi redmi 9t kullanan başka kullanıcılar da benim gibi aynı sorunu-benzer sorunları mı yaşadı?cihazı durduk yere kilitlendi kapandı kaldı vb.?eğer böyleyse para iadesi alırım üzerine 1-2 bin tl daha koyarak daha iyi bir telefon alırım.umarım doğru anlamışımdır.
peki hocam kronik sorun demişsiniz de tamir edilebilir mi umarım edilmez?
cevabınız için teşekkür ederim.
 
Oyla:

burhan0660

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burhan
Cihazım
mi max 2
Yaş
34
Konum
ankara
Katılım
2 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
2.016
Çözümler
21
Tepkime puanı
1.049
Puanları
188
tamir edilse bile tekrar edebiliyor hocam aynı sorun evet sizinki gibi kapanıyor açılmıyor cihaz aynı cihaz poco m3 de aynı sorunlar var para iadesi veya başka cihaz alın diye söyledim sadece her cihazda cıkacak diye birşey yok ama birçok cihazda aynı sizin sorun oldu"redmi 9t ve m3 için söylüyorum"
 
Oyla:

arda0

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Arda
Cihazım
Xiaomi Redmi 9T
Konum
İstanbul
Katılım
2 Temmuz 2022
Konular
2
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
tamir edilse bile tekrar edebiliyor hocam aynı sorun evet sizinki gibi kapanıyor açılmıyor cihaz aynı cihaz poco m3 de aynı sorunlar var para iadesi veya başka cihaz alın diye söyledim sadece her cihazda cıkacak diye birşey yok ama birçok cihazda aynı sizin sorun oldu"redmi 9t ve m3 için söylüyorum"
anladım hocam teşekkür ederim umarım tamir edilmez de değişim veya para iadesi alabilirim son olarak bir sorum daha var diyelim ki tamir edildi 20 iş günü içinde yine de değişim veya para iadesi talep edebilir miyiz kronik sorunları olduğunu öne sürerek?
 
Oyla:

burhan0660

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burhan
Cihazım
mi max 2
Yaş
34
Konum
ankara
Katılım
2 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
2.016
Çözümler
21
Tepkime puanı
1.049
Puanları
188
anladım hocam teşekkür ederim umarım tamir edilmez de değişim veya para iadesi alabilirim son olarak bir sorum daha var diyelim ki tamir edildi 20 iş günü içinde yine de değişim veya para iadesi talep edebilir miyiz kronik sorunları olduğunu öne sürerek?
o konuda bilgim yok ama 2-3 kez kronik sorunlardan tamire gönderirseniz hakem heyetine verip ücret alınıyordu hatırladıgım bu kadar
 
Oyla:
Üst Alt