Çözüldü Teknik servis onarım süreci

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Merhaba MIUI Türkiye forum kullanıcıları Redmi Note 4x kullanıcısıyım telefonunum 23.05.2018 günü kapasitif tuşların ve dokunmatik panel problemi sebebiyle servise yolladım aynı gün telefonumun bugün onarımının garanti kapsamında tamamlandığı mesaj yoluyla iletildi Delta servis arıza takibe girdiğimde yapılan işlem bölümünde "Elektronik cihaz değişimi yapılmıştır." yazıyordu bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve telefonumun son durumu hakkında bilgi talep ettim müşteri hizmetlerindeki yetkili ekran değişimi yapıldı dedi kendisine değişim yapıldı mı diye sordum çünkü telefonu 4.kez servise gönderdim ve notta belirttim telefonun değişimini veya para iadesi yapılmasını nedeni sürekli servis süreciyle uğraşmamak istemem telefondan gayet memnunum ancak servise sürekli göndermek ve telefonsuz kalmak istemediğimden dolayı talebimi ilettim ancak şimdi telefon mu değişti yoksa ekran veya dokunmatik panel mi bu konuda arada kaldım tam bilgi alamadım sizlerin yorumunuz nedir bu konu hakkında yardımcı olursanız müteşekkir olurum cantara
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Hocam beni etiketlemişsiniz fakat bayram tatili başlamış durumda... Şu an sorsak bile en erken cevap bayramdan sonra gelecektir ki o zamana kadar da cihaz elinize geçmiş olur zaten :)

Yine de Delta Servis 2 'yi etiketleyelim belki tatilde görüp ilgilenebilme fırsatı bulur.
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Teşekkür ederim ilginize.
[doublepost=1529329172,1528915640][/doublepost]Telefon bugün elime ulaştı sadece dokunmatik panel değişimi yapılmış ancak Elektronik cihaz değişimi yapıldı diye yazılmış bilginiz olsun forum üyeleri cantara
[doublepost=1529356304][/doublepost]20 gün sonun da elime bir hiç geçtiğini belirtiyorum ekran kendi kendine kapanıyor servise göndermeden önce olmayan hata servis sonrası 3 kez verdi yarın delta servisi arayıp tüketici hakem heyetine başvuracağımı bildireceğim bilginize Delta Servis 2 Delta Servis 1
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Teşekkür ederim ilginize.
[doublepost=1529329172,1528915640][/doublepost]Telefon bugün elime ulaştı sadece dokunmatik panel değişimi yapılmış ancak Elektronik cihaz değişimi yapıldı diye yazılmış bilginiz olsun forum üyeleri cantara
[doublepost=1529356304][/doublepost]20 gün sonun da elime bir hiç geçtiğini belirtiyorum ekran kendi kendine kapanıyor servise göndermeden önce olmayan hata servis sonrası 3 kez verdi yarın delta servisi arayıp tüketici hakem heyetine başvuracağımı bildireceğim bilginize Delta Servis 2 Delta Servis 1
Merhaba Ahmet Bey,

Cihazınız ile ilgili tarafımıza geri geldiğinde detaylı incelenecektir.

Saygılarıla
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Merhaba Ahmet Bey,

Ürün ile alakalı yapılan incelemelerde onarımının yapılamayacağı ve aynı marka model ürünün temininin yapılamadığından dolayı ürünün ücret iadesi uygun görülmüştür.Konu ile alakalı tarafınıza rapor gönderilerek ürünü satın almış olduğunuz firma ile iletişime geçebilirsiniz.

Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Merhaba Ahmet Bey,

Ürün ile alakalı yapılan incelemelerde onarımının yapılamayacağı ve aynı marka model ürünün temininin yapılamadığından dolayı ürünün ücret iadesi uygun görülmüştür.Konu ile alakalı tarafınıza rapor gönderilerek ürünü satın almış olduğunuz firma ile iletişime geçebilirsiniz.

Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.
Mi hesabımdan çıkar mısınız ? ben ekrana görüntü gelmediğinden çıkış yapamamıştım.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Mi hesabımdan çıkar mısınız ? ben ekrana görüntü gelmediğinden çıkış yapamamıştım.

Bilgi güvenliği için ürün fabrika ayarlarına döndürülüp yazılım güncellemesi yapılmıştır.

Teşekkürler.
 

Ahmet A.

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
RedmiNote4x
Yaş
26
Konum
MERSİN
Katılım
12 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
37
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Bilgi güvenliği için ürün fabrika ayarlarına döndürülüp yazılım güncellemesi yapılmıştır.

Teşekkürler.
Delta servis yetkilisi ürün değişim,iade raporumun hafta içerisinde tarafıma ulaşacağını ilettiler kargo ile gönderimi sağlandıysa veya gönderileceği zaman kargo takip numarasını yazar mısın.
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Delta servis yetkilisi ürün değişim,iade raporumun hafta içerisinde tarafıma ulaşacağını ilettiler kargo ile gönderimi sağlandıysa veya gönderileceği zaman kargo takip numarasını yazar mısın.

Merhaba

Rapor bugün tarafınıza kargolanacaktır. Pazartesi günü özel mesaj yoluyla takip numarasını yollayacağım.

Teşekkürler.
 
Üst Alt