- Adım
- Ahmet
- Cihazım
- RedmiNote4x
- Yaş
- 26
- Konum
- MERSİN
- Katılım
- 12 Ağustos 2017
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 37
- Tepkime puanı
- 13
- Puanları
- 8
Merhaba MIUI Türkiye forum kullanıcıları Redmi Note 4x kullanıcısıyım telefonunum 23.05.2018 günü kapasitif tuşların ve dokunmatik panel problemi sebebiyle servise yolladım aynı gün telefonumun bugün onarımının garanti kapsamında tamamlandığı mesaj yoluyla iletildi Delta servis arıza takibe girdiğimde yapılan işlem bölümünde "Elektronik cihaz değişimi yapılmıştır." yazıyordu bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve telefonumun son durumu hakkında bilgi talep ettim müşteri hizmetlerindeki yetkili ekran değişimi yapıldı dedi kendisine değişim yapıldı mı diye sordum çünkü telefonu 4.kez servise gönderdim ve notta belirttim telefonun değişimini veya para iadesi yapılmasını nedeni sürekli servis süreciyle uğraşmamak istemem telefondan gayet memnunum ancak servise sürekli göndermek ve telefonsuz kalmak istemediğimden dolayı talebimi ilettim ancak şimdi telefon mu değişti yoksa ekran veya dokunmatik panel mi bu konuda arada kaldım tam bilgi alamadım sizlerin yorumunuz nedir bu konu hakkında yardımcı olursanız müteşekkir olurum cantara
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.