- Adım
- Ali Gültekin
- Cihazım
- Amazfit bip
- Yaş
- 36
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 26 Aralık 2018
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 24
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Merhaba arkadaşlar,
Cihazımı telefonun ekranından dolayı Genpa teknik servise verdim. Benden mi cloud hesabına girerek telefonumun konum bulma servisini devre dışı bırakmamı istediler. Ben bunu neden gerçekleştiriyorum anlamadım. Ve gerçekleştirmezsem benden 50 tl şifre kırma parası isteyeceklerini söylediler. Bunu neden istiyorlar anlamıyorum. Bu konuda bilgisi olan biri aydınlatabilir mi ? Ayrıca telefonun neden sıfırlandığını da anlamak istiyorum. Telefonu sıfırlayıp müşteriye teslim ettiklerini söylediler. Bu çok saçma değilmi ?
Cihazımı telefonun ekranından dolayı Genpa teknik servise verdim. Benden mi cloud hesabına girerek telefonumun konum bulma servisini devre dışı bırakmamı istediler. Ben bunu neden gerçekleştiriyorum anlamadım. Ve gerçekleştirmezsem benden 50 tl şifre kırma parası isteyeceklerini söylediler. Bunu neden istiyorlar anlamıyorum. Bu konuda bilgisi olan biri aydınlatabilir mi ? Ayrıca telefonun neden sıfırlandığını da anlamak istiyorum. Telefonu sıfırlayıp müşteriye teslim ettiklerini söylediler. Bu çok saçma değilmi ?