Rehber SP Flash Tool Yükleme Sırasında Kırmızı Şeritte Kalma Sorunu Çözümü

muhammed540

...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M
Cihazım
Samsung s20 FE
Konum
Ankara
Katılım
9 Şubat 2019
Konular
353
Mesajlar
7.312
Çözümler
56
Tepkime puanı
7.798
Puanları
438
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Eğer SP Flash Tool ile yükleme yaparken üstteki resimdeki gibi kırmızı şeritte kalıp yükleme yapmıyor ise bu sorun için birkaç çözüm var.
Biri olmaz ise diğer yöntemi deneyiniz.

1- SP Flash Tool'da bazı ayarları devre dışı bırakmak:
  • Sp Flash Tool'a giriyoruz
  • Sol üstten Options seçeneğine basıyoruz
  • General kısmından Check LIB DA match seçeneğini kapatıyoruz
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

  • Daha sonra download kısmına gelip bu iki seçeneği kapatın:
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

  • Tekrar dosyayı flash'lamayı deneyin
2- Sürücü imza zorlamasını devre dışı bırakarak tekrar yükleme yapmak(Özellikle Windows 10 için):
  • Bilgisayarınızda uygulamalar ve özellikler kısmını açıp MTK driverlar'ını kaldırıyoruz. Eğer kaldırmada hata verir ise ile kaldırmayı deneyin. Muhtemelen kaldıracaktır
  • Daha sonra windows arama yerine cmd(Komut penceresi) yazıp üzerine sağ tık yaparak yönetici olarak aç seçiyoruz.
  • Cmd'ye şu komutu yazınız:
Kod:
bcdedit.exe /set nointegritychecks on
  • İşlem başarılı ibaresi çıktıktan sonra Cmd'yi kapatıp MTK driverları tekrar kurun
  • SP Flash Tool'da yazılımı tekrar yüklemeyi deneyin
3- Farklı SP Flash Tool sürümleri deneyin:
  • Eğer yukarıdaki iki seçeneği yaptıktan sonra olmuyor ise sorununuzu belki farklı SP Flash Tool sürümü çözebilir
  • Bu siteye girin ve farklı SP Flash Tool versiyonlarını indirerek deneme yapın
4- Farklı Download Agent dosyası deneyin:
  • Sorununuz yanlış Download Agent dosyası kullandığınızdan dolayı olabilir
  • Aşağıdaki dosyayı indirip DA FİLE bölümüne yükleyiniz

Sabitlemek için dokunup basılı tutun. Sabitlenmemiş klipler 1 saat sonra silinecektir.
Bu işlemleri yaptıktan sonra sorununuz halen çözülmedi ise telefonunuzda sorun olabilir veya cihazınız DA modunu kabul etmiyor olabilir.
(Örneğin bazı Note 8 Pro 64 GB telefonlarin Samsung çip kullandığından dolayı DA modunu kabul etmemesi)
Profesyonel yardım almak için Zenex ustamla iletişime geçebilirsiniz

Uyarı: Verilen talimatları eksiksiz ve doğru uygulamaktan kendiniz sorumlusuz. Kurulumda veya sonrasında Cihazınızda olabilecek arızalardan ben veya miuiturkiye.net sorumlu tutulamaz, sorumluluk kabul edilmez.
 
Son düzenleme:

UnmoveD

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nazar
Cihazım
Redmi Note 8 Pr
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
29 Kasım 2019
Konular
15
Mesajlar
225
Tepkime puanı
104
Puanları
58
sorunu çözebilen varmı
 
Üst Alt