Diğer Sonuçlandı-Mi6 ve EVO BT Servis Süreci (Dördüncü Gönderim Evo Btden Uzak Durun)

WarLox

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Mİ6
Meslek
Yazılım Geliştirme Uzmanı - Developer
Yaş
34
Konum
Osmaniye
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
71
Tepkime puanı
72
Puanları
18
Birinci gönderim(1)
Neden:Kısmi dokunma sorunu,
Servis Raporu:"Dokunmatik dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza:Geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ ALGILAMIYOR ve KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA HİÇ ÇALIŞMIYOR
ikinci gönderim esnasında kargoyu yolladım güvenliksiz paketlenmiş diye bana geri yolladılar şikayet.var sağolsun iletişime geçtiler tekrar yolladım.Ayrıca madem güvenliksiz paket niye birinci gönderimi kabul ettiniz.Aynı şekilde yollamıştım. veya siz bana niye öyle yolladınız.

İkinci gönderim(2)
Nedeni:1.Onarımdan Sonra Yeni Arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza: Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.Ayrıca EKRANI KASADAN AYRILMIŞ durumda ve EKRANDA BENEK oluşmuş.
Üçüncü Gönderim(3)
Nedeni:2. yeni arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Yeni/Devam Arıza : Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.ARKA 2 KAMERA lensinin içinde çizik ve/veya yabancı madde var
Dördüncü Gönderim(4)
Nedeni:3. yeni arıza
Dördüncü gönderimiz EVO BT ye 09/05/2018 tarihinde yapılmıştır 25/05/2018 tarih itibariyle hâla cihazım EVO BT dedir.EVO BT'den Hukuk biriminden Gökhan PINAR ve Sosyal Medya departmanından Atacan ERGÜN ile görüşmelerimize istinaden dahi bir sonuç alınamamıştır.
Her seferinde ufacık sorunum vardı her seferinde EVO btye cihazı yolladığımda sorunumu çözmeden farklı sorunlarla cihazı bana geri yolladılar.

EVO BT den uzak durmanızı ve bu durumu tüm sosyal ağlarda paylaşmanızı ve bu durumda olanların veya olacak olanlara bi nebze fikir yardımımız olur.. Cihazım iki buçuk aydır EVO BT de..EVO BT cihazı benden çok kullandı...(:..Ağlanacak halimize gülüyoruz.
0544 372 90 91 bu numaradan cihazın takibine bakabilirsiniz.Numaramı dahi sisteme yalnış yazmışlar böyle bir numara yok ama böyle kaydetmişler (:
Tüketi Hakem Heyetine başvuruda bulundum.
THH Dosya Numarası:2018/0160.543
Sonucu tekrar burda paylaşırım benim durumumda olanlara referans olacaktır.
Sağlıcakla Kalın Hayırlı Ramazanlar






**********************************************
Cihaz 4. kez servisten geldi ve ben bozacak yerleri kalmamıştır dedim.Adamlar ahize korumasını ucundan sökmüş yerinden kalmış duruyor kırılmaz cam takarken farkettim.Ne rezillik ya bu.resim eklenecek
 

Ekli dosyalar

  • 2.gönderim sonrası.jpg
    2.gönderim sonrası.jpg
    275,7 KB · Görüntüleme: 132
  • 2.gönderim sonrası1.jpg
    2.gönderim sonrası1.jpg
    61,1 KB · Görüntüleme: 131
  • 2.gönderim sonrası2.jpg
    2.gönderim sonrası2.jpg
    28,7 KB · Görüntüleme: 121
  • 2.gönderim sonrası3.jpg
    2.gönderim sonrası3.jpg
    43,1 KB · Görüntüleme: 121
  • 2.gönderim sonrası4.jpg
    2.gönderim sonrası4.jpg
    63,7 KB · Görüntüleme: 123
  • 3.gönderim sonrası.png
    3.gönderim sonrası.png
    2,7 MB · Görüntüleme: 133
  • 3.gönderim sonrası1.jpg
    3.gönderim sonrası1.jpg
    1 MB · Görüntüleme: 121
  • 3.gönderim sonrası2.jpg
    3.gönderim sonrası2.jpg
    1 MB · Görüntüleme: 120
  • Servis 1. gönderim raporu.jpg
    Servis 1. gönderim raporu.jpg
    744,5 KB · Görüntüleme: 115
  • Servis 2. gönderim raporu-min.jpg
    Servis 2. gönderim raporu-min.jpg
    442,8 KB · Görüntüleme: 115
  • Servis 3. gönderim raporu.jpg
    Servis 3. gönderim raporu.jpg
    431,5 KB · Görüntüleme: 115
Son düzenleme:

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
KVK'ya gönderdiğim cihazım 9 Mayıs'dan beri serviste 20 günü geçtiği zaman bende tüketici hakem heyetine başvuracağım, dosya hakkında gelişmeleri benimle de paylaşabilir misiniz.
 

Mertal

Eski Mkalkan21 :)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 Plus
Konum
Diyarbakır
Katılım
3 Mayıs 2017
Konular
23
Mesajlar
2.898
Tepkime puanı
1.909
Puanları
188
Geçmiş olsun. Bence geldikten sonra evo garantiyi boşverip sağlam tamir yapan Xiaomi bilen bir yerden parasını verip kendiniz yaptırın. Yoksa bu gidişle telefonunuz garanti sayesinde çöp olacak.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Geçmiş olsun. Bence geldikten sonra evo garantiyi boşverip sağlam tamir yapan Xiaomi bilen bir yerden parasını verip kendiniz yaptırın. Yoksa bu gidişle telefonunuz garanti sayesinde çöp olacak.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Niye çöp olsun hocam. Tüm belgeler elinde. THK ile fatura bedelini çatır çatır alır. Biraz bekler o olur sadece
 

WarLox

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Mİ6
Meslek
Yazılım Geliştirme Uzmanı - Developer
Yaş
34
Konum
Osmaniye
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
71
Tepkime puanı
72
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
KVK'ya gönderdiğim cihazım 9 Mayıs'dan beri serviste 20 günü geçtiği zaman bende tüketici hakem heyetine başvuracağım, dosya hakkında gelişmeleri benimle de paylaşabilir misiniz.
Sonuçlandığında paylaşacağım.Tek ricam bu durumu sizinde sosyal ağlarda paylaşmanızdır.Daha fazla Kimse mağdur olmasın
Geçmiş olsun. Bence geldikten sonra evo garantiyi boşverip sağlam tamir yapan Xiaomi bilen bir yerden parasını verip kendiniz yaptırın. Yoksa bu gidişle telefonunuz garanti sayesinde çöp olacak.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Açık konuşmak gerekirse EVO Hukuk biriminde yetkilide mail attı teknik servis kendi adamlarını dahi kâale almıyor(: arkadaşı zora sokmamak için yazılan mailleri paylaşmadım daha.Çöp olsun sorun yok.Fakat son olsun.Bu durumu paylaşalım bilmeyenler vardır. Bu arada Tüketici Hakem Heyeti şikayet edilen olarak Satıcıyı baz aldı (hepsiburada)Evo için THH sonuçlanıp mağduriyet için ayrı Hukuk davasını açacağım
 

emreudi

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
@emreudi
Cihazım
Xiaomi Mi 10T
Yaş
26
Konum
Kayseri
Katılım
13 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
361
Tepkime puanı
159
Puanları
58
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun tüketici hakları hakem heyetinden paranı çok rahat alırsın sadece 1 ay beklersin sen cihazı 3 den fazla göndermişsin garantiye ve senin sorununu çözememişler kanunen 3 ve 3 den fazla giden cihazı para iadesi olarak alabiliyorsun.Tekrardan geçmiş olsun canını sıkma için ferah olsun hayırlı akşamlar dilerim.
 

mladenbmv

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ROOT
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
44
Konum
izmir
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
3
Mesajlar
228
Tepkime puanı
53
Puanları
43
bende hepsiburadadan lg g4 almıştı 3 ay önce bozuldu evo servise yolladım dediler darbe kaynaklı.bende tüketici hakem heyeti kararıyla birebir dğeişim verdiler. bir hafta sonra tlf gönder aldım sıfır kutu geldi jelatinin dahi ben açtım ama birde ne göreyim içinde iki tane pil ayrıca tlf açma kapama tuşunda siyah noktalar var,tekrar gönderdim tamir olmuş tlf gönderdiniz ayrıca kutuda iki tane pil var sıfır tlf aldığında iki tane pille satılıyormu diye,neyse bir hafta sonra geldi servis raporu var tlf hiç açılmamış sıfır ürün diye ayrıca içinde olan ikinci pili çıkarıp göndermişler.bende bu hafta tekrar gönderdim tekrar aynı tlf gelirse tüketici hakem heyetine tekrar başvuru yapıp parasını talep edicem.evo alınmaz kvk al.1,5 yıl önce zahter hocamızdan aldığım mi5s kullanıyorum ve memnunum hiç bir sıkıntı olmadı.
 

ynsyns

Mi9 SE (grus)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Mi9 SE
Konum
Rize
Katılım
15 Aralık 2016
Konular
98
Mesajlar
3.271
Tepkime puanı
914
Puanları
178
bende evo cihaz var cihaza bir şey olmadı allahtan göndermek zorunda kalmadım ama şarj aletini yolladım yenisini yolladılar bundan sonra cihaz alırken garantisiz düşünüp alırım ama garantiyide ya delta ya kvk tercih ederim hiç yoktan iyidir
 

WarLox

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Mİ6
Meslek
Yazılım Geliştirme Uzmanı - Developer
Yaş
34
Konum
Osmaniye
Katılım
31 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
71
Tepkime puanı
72
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
bende evo cihaz var cihaza bir şey olmadı allahtan göndermek zorunda kalmadım ama şarj aletini yolladım yenisini yolladılar bundan sonra cihaz alırken garantisiz düşünüp alırım ama garantiyide ya delta ya kvk tercih ederim hiç yoktan iyidir
İade Süresini geçmediyseniz iade etmenizi tavsiye ederim
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun tüketici hakları hakem heyetinden paranı çok rahat alırsın sadece 1 ay beklersin sen cihazı 3 den fazla göndermişsin garantiye ve senin sorununu çözememişler kanunen 3 ve 3 den fazla giden cihazı para iadesi olarak alabiliyorsun.Tekrardan geçmiş olsun canını sıkma için ferah olsun hayırlı akşamlar dilerim.
Teşekkür ederim.
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Merhaba acaba cihazınızı nereden aldınız.
 
Üst Alt