Yardım SIM Kart Servis Yok (K20 PRO)

Dentrax

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi K20 Pro
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
27 Ağustos 2019
Konular
3
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI EU Stable v10.3.17.0
Telefon Modeli
Redmi K20 Pro
Bootloader Kilidi
Açık
Merhabalar,

Telefonum Redmi K20 Pro yurtdışı modeli. Çeşitli forumlardaki konuları araştırdım ve bir sonuca varamadığım için bu konuyu açma gereği duydum. Şimdiden teşekkürler...

Denediklerim:

* SIM kartı Turkcell, yurtdışı ayarları açık.
* Sim kartını telefon kapalı olarak taktım.
* Sim kartı, IMEI kaydı yaptırılmış olan Slot 2 'ye takıyorum.
* Ayarlardan, Sim kart ayarları kısmından SIM kart numarası 'nı, +905555555555 şeklinde kendi numaramı girdim.
* MI Hesabı üzerinden telefon numaramı kaydettim.
* Bazı konular gördüm, bende Sim kart etkinleştirilmiyor gibi bir hata da vermiyor.
* Mobil ağları el ile tarama yaptım; Turkcell 4G ve Turkcell 2G 'yi buluyor, diğerleri ise (yasaklı) şeklinde ibare koyulmuş sonuç veriyor.
* LTE ve 3G şeklinde tercih ayarlarını değiştirerek de deneme yaptım.
* *#06# 'yi tuşlayınca MEID, IMEI1 (0) ve IMEI2 numaralarını görebiliyorum.
* IMEI sorgusu yaptım, cihaz Nokia marka bir telefona yurtdışı olarak kayıtlı gösteriyor.
* Mobil veri 'yi de açamıyorum, direkt olarak devre dışı (greyed out) olmuş durumda.
* Defalarca yeniden başlatma işlemi yaptım fakat yine olmadı.
* SIM card testi yaptığımda, SIM card: 2 SIM card ready şeklinde gözüküyor.
* Wipe Cache & Data ve Format Data işlemlerini yaptım.
* Stable EU ROM v10.3.17.0 kurdum.

Resimler:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

pendroz

Kardan Adam
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Redmi Note 4x
Konum
istanbul
Katılım
4 Mart 2018
Konular
250
Mesajlar
2.380
Tepkime puanı
6.107
Puanları
338
Merhabalar,

Telefonum Redmi K20 Pro yurtdışı modeli. Çeşitli forumlardaki konuları araştırdım ve bir sonuca varamadığım için bu konuyu açma gereği duydum. Şimdiden teşekkürler...

Denediklerim:

* SIM kartı Turkcell, yurtdışı ayarları açık.
* Sim kartını telefon kapalı olarak taktım.
* Sim kartı, IMEI kaydı yaptırılmış olan Slot 2 'ye takıyorum.
* Ayarlardan, Sim kart ayarları kısmından SIM kart numarası 'nı, +905555555555 şeklinde kendi numaramı girdim.
* MI Hesabı üzerinden telefon numaramı kaydettim.
* Bazı konular gördüm, bende Sim kart etkinleştirilmiyor gibi bir hata da vermiyor.
* Mobil ağları el ile tarama yaptım; Turkcell 4G ve Turkcell 2G 'yi buluyor, diğerleri ise (yasaklı) şeklinde ibare koyulmuş sonuç veriyor.
* LTE ve 3G şeklinde tercih ayarlarını değiştirerek de deneme yaptım.
* *#06# 'yi tuşlayınca MEID, IMEI1 (0) ve IMEI2 numaralarını görebiliyorum.
* IMEI sorgusu yaptım, cihaz Nokia marka bir telefona yurtdışı olarak kayıtlı gösteriyor.
* Mobil veri 'yi de açamıyorum, direkt olarak devre dışı (greyed out) olmuş durumda.
* Defalarca yeniden başlatma işlemi yaptım fakat yine olmadı.
* SIM card testi yaptığımda, SIM card: 2 SIM card ready şeklinde gözüküyor.
* Wipe Cache & Data ve Format Data işlemlerini yaptım.
* Stable EU ROM v10.3.17.0 kurdum.

Resimler:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Cihaz hangi işlemden sonra bu şebeke problemini yaşamaya başladı ?
 
Oyla:

Dentrax

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi K20 Pro
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
27 Ağustos 2019
Konular
3
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Cihaz hangi işlemden sonra bu şebeke problemini yaşamaya başladı ?

Tam bilemiyorum, aldıktan sonra 1 hafta normal kullandım SIM kartı olmadan. Daha sonra SIM kartı takmaya çalıştığımda, şebekeye bağlanamadım.
 
Oyla:

Dentrax

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi K20 Pro
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
27 Ağustos 2019
Konular
3
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Yanlış şekilde repair yapılmış cihaza hocam, tekrar repair yapılması gerekli.

Bu konuda, Amed hocamın dediği gibi yaptım. Yanlış olduğunu nasıl anlayabiliyoruz?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Cihazım bölümünden anabant sürümünü kontrol edebilir misiniz?

Tabii ki; bu şekilde:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Oyla:

Amed

Freedom Of Thought
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
İphone X- Mi 6
Meslek
Muimi
Konum
Ankara-mersin-Amed
Katılım
16 Ocak 2019
Konular
18
Mesajlar
1.351
Çözümler
2
Tepkime puanı
968
Puanları
128
Gecende bi arkadaşta baseband sorunu vardı ondan dolayı şebeke gelmiyor du. Sizde sorun yok.
 
Oyla:

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.889
Çözümler
9
Tepkime puanı
8.540
Puanları
338
Hocam satın aldığınız yerle görüşün tekrar imei repair yapılmalı.
 
Oyla:

Dentrax

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi K20 Pro
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
27 Ağustos 2019
Konular
3
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Hocam satın aldığınız yerle görüşün tekrar imei repair yapılmalı.

Gözümden kaçan bir şey olabilir mi? Veya eksik girdiğim bir bilgi? Ayrıca "Activating SIM Card..." şeklinde bir bildirim de mevcut. Repair işlemini kendimiz de yapabiliyor muyuz? Yoksa kastınız yeni IMEI kaydı mı?
 
Oyla:

Dentrax

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Xiaomi K20 Pro
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
27 Ağustos 2019
Konular
3
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Yardımcı olabilir misiniz? Ne yapmam gerekiyor?
 
Oyla:
Üst Alt