Yardım Sıfır telefonun şarjı hızlı bitiyor

namutanehi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hüseyin
Cihazım
Mi 8 Lite
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
9 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Bugün kardeşime aldığım sıfır note 8 pronun şarjı 10-15 dakika da 41 den 17 ye düştü iade mi edeyim yoksa şarjı fulleyip tekrar mı deneyelim önerisi olan var mı arkadaşlar?
 

KURTOGLU-

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zekeriya
Cihazım
Note 9 Pro
Meslek
Tekniker
Yaş
29
Konum
Türkiye
Katılım
13 Şubat 2021
Konular
42
Mesajlar
1.074
Tepkime puanı
605
Puanları
128
şarjı bitince full şarj edip tekrar kullanın aynı sorun varsa değişim talep edin.
 

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Bugün kardeşime aldığım sıfır note 8 pronun şarjı 10-15 dakika da 41 den 17 ye düştü iade mi edeyim yoksa şarjı fulleyip tekrar mı deneyelim önerisi olan var mı arkadaşlar?
Telefonu full şarj edip (hatta %100 olur olmaz 10-15 dk şarjda beklettikten sonra) bir deneyin. Sonuna kadar bitirin ve aynı modelin ortalama ekran sürelerine kıyaslayın. Eğer bir sıkıntı olursa geri iade veya değişim yapabilirsiniz.
İyi forumlar.
 

namutanehi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hüseyin
Cihazım
Mi 8 Lite
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
9 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Telefonu full şarj edip (hatta %100 olur olmaz 10-15 dk şarjda beklettikten sonra) bir deneyin. Sonuna kadar bitirin ve aynı modelin ortalama ekran sürelerine kıyaslayın. Eğer bir sıkıntı olursa geri iade veya değişim yapabilirsiniz.
İyi forumlar.
Telefonu kullandığımız için bir sorun çıkarırlar mı? Satıcısı mi Store olarak aldım özellikle
 

KURTOGLU-

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zekeriya
Cihazım
Note 9 Pro
Meslek
Tekniker
Yaş
29
Konum
Türkiye
Katılım
13 Şubat 2021
Konular
42
Mesajlar
1.074
Tepkime puanı
605
Puanları
128
Telefonu kullandığımız için bir sorun çıkarırlar mı? Satıcısı mi Store olarak aldım özellikle
hocam telefonda arıza varsa değiştirmekle veya hatayı onarmak, düzeltmekle mükellefler zaten. Ayrıca her şeyi geçtim garantiniz var. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
 

namutanehi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hüseyin
Cihazım
Mi 8 Lite
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
9 Kasım 2019
Konular
6
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
hocam telefonda arıza varsa değiştirmekle veya hatayı onarmak, düzeltmekle mükellefler zaten. Ayrıca her şeyi geçtim garantiniz var. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Teşekkürler cevabınız için
 

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Telefonu kullandığımız için bir sorun çıkarırlar mı? Satıcısı mi Store olarak aldım özellikle
Pek sanmıyorum, aynı hata tekrar ederse zaten bu ürünün hatasıdır, yani size herhangi bir sıkıntı çıkarmamaları gerekir. Zaten bu bahsettiğiniz sorun olabilir bir durum. Ben de tableti ilk aldığımda aynı sorunu yaşamıştım. Sonrasında düzeldi. İkinci veya üçüncü şarj döngüsünde de aynı hatayı alırsanız bu onların sorunudur. Gereken işlemleri yaparsınız.
 
Üst Alt